استقبال از پیکر 118 شهید تازه تفحص‌شده در شلمچه

مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مراسم استقبال از ۱۱۸ شهید دفاع مقدس فردا ساعت ۹ صبح در مرز شلمچه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ؛ به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سرهنگ حسین عشقی مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تفحص شهدا در عراق اظهار کرد: پس از تفحص‌های انجام شده در خاک عراق فردا مراسم استقبال ۱۱۸ شهید دفاع مقدس با حضور عشایر بختیاری استان خوزستان در مرز خرمشهر برگزار می‌شود.

عشقی ادامه داد: این شهدا در جزیره بواریان، منطقه کتیبان و زبیدات عراق تفحص‌ شدند و در طی عملیات رمضان، تک پشتیبانی والفجر ۸ و عملیات کربلای ۴ به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال فردا در مرز خرمشهر برگزار می‌شود، گفت: این شهدا ابتدا به شهرستان ایذه منتقل خواهند شد و پس از برگزاری مراسم به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.

مسئول قرارگاه جنوب کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از شهدای تازه تفحص شده از مشهد مقدس هستند به آنجا منتقل خواهند شد و بخشی دیگر در معراج شهدا نگهداری و برای تحویل سال آماده خواهند شد.

کد خبر: 915988

وب گردی

وب گردی