مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان منصوب شد

مدیرکل جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، اصغر عالمیان از اعضای هیأت علمی این دانشگاه را به سمت مدیرکل روابط عمومی واحد اصفهان (خوراسگان) منصوب کرد.

آذین با ارج نهادن به خدمات مدیرکل سابق روابط عمومی استان، هدف از این تغییر را تعالی نقش و عملکرد روابط عمومی واحدهای دانشگاهی استان اصفهان با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی دانست.

وی روابط عمومی را دیده‌بان یک سازمان اداری در ارتباط با افکار عمومی و تکریم مردم دانست و بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به استفاده از قابلیت‌های این نهاد تأثیرگذار برای معرفی بهتر دستاوردهای نوین دانشگاه آزاد اسلامی و افزایش ظرفیت‌های پذیرش دانشجو در حوزه داخلی و بین‌المللی تأکید کرد.

عالمیان که پیش از این نیز از اردیبهشت سال 92 تا شهریور 95، عهده دار این مسئولیت بوده است، مؤسس دفتر جذب و هدایت تحصیلی واحد اصفهان(خوراسگان)، سردبیر ماهنامه نسیم دانشگاه، پایه گذار تورهای یک روزه دانش آموزی بازدید از دانشگاه، عضو شورای مشورتی شبکه استانی صدا و سیما و دارنده تندیس روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی دولتی و خصوصی استان اصفهان در دو سال پیاپی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک بوده است.

وی که دانش آموخته حقوق عمومی است، در دوره مسئولیت پیشین خود با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، فضای مجازی و برنامه‌های پرمخاطب رادیو و تلویزیون استانی و ملی، معرفی نخبگان و استادان برتر و شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی، فناوری، اختراعات و محصولات دانش بنیان و دستاوردهای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را از مهمترین اهداف راهبردی روابط عمومی قرار داده بود.

پیش از این، امیر اشرافی عهده‌دار این مسئولیت بود.

کد خبر: 916009

وب گردی

وب گردی