پرونده فساد ۳۰ میلیاردی دانشگاه آزاد رباط کریم قضایی می شود

پس از افشای بخشی از اعداد و ارقام مربوط به حقوق های نجومی مدیران سابق دانشگاه آزاد اخبار جدیدی از قضایی شدن برخی پرونده‌های فساد مالی در سازمان مرکزی و واحدهای مختلف این دانشگاه به گوش می‌رسد. یکی از این پرونده‌ها فساد ۳۰ میلیاردی در واحد رباط کریم است که به زودی قضایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گسترش ابعاد مختلف فساد مالی در واحد رباط کریم دانشگاه آزاد اسلامی با فشار بر مدیریت اسبق این دانشگاه به منظور ساخت یک پروژه ساختمانی با هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

رییس اسبق این واحد که حاضر نشده بود در برابر فشارهای مدیریت سابق دانشگاه آزاد کوتاه بیاید بلافاصله عزل و رئیس جدیدی برای این واحد منصوب می شود که حاضر شد این پروژه غیر ضرور را با شهریه‌های دانشجویان آغاز کند.

طی تغییرات صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر رئیس خاطی بلافاصله عزل و پرونده وی در دست بررسی قرار می‌گیرد.

لازم به توضیح است که بخش قابل توجهی از دانشجویان این واحد را فرزندان خانواده های مستضعف تشکیل می دهند که از طریق کارگری و کارهای دانشجویی سخت می توانند مخارج شهریه ای خود را تامین کنند.

۲۰۱

کد خبر: 916098

وب گردی

وب گردی