کشاورزان برای حفظ امنیت کشور غذا بر سر سفره دشمن نگذارند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: خداوند صدای نالهٔ کشاورزان را خواهد شنید و با بارش رحمت الهی شما را سیراب خواهد کرد و تمام دستگاه‌های اصفهان و تهران در تلاش هستند که حق شما را احیا کنند با این وجود از شما می‌خواهم برای حفظ امنیت و آسایش مملکت و اقتدار آن غذا بر سر سفره دشمن نگذارید.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با بیان اینکه شما و خودم را دعوت به تقوای الهی می‌کنم، اظهار کرد: در آخرین جمعه سال 96 از خداوند می‌خواهیم با بارش رحمت الهی به حل مشکلات مردم در زمینه کشاورزی به ویژه مردم کشاورز و زحمت کش شرق اصفهان کمک کند.

وی با اشاره به اینکه هر کس که مسیر و راه حضرت علی (ع) و ولایتش را پیش روی خود قرار دهد به طور قطع موفق و راهش صراط مستقیم الهی است، افزود: دین اسلام یک دین جهانی است و پیغمبران تنها به ارشاد و راهنمایی مردم زمان خود نپرداختند بلکه در تمام دوره‌ها از رهنمودهای آن‌ها می‌توان پیروی کرد.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: مسلمانان جهان می‌دانند که پیروز نهایی نصیب اسلام خواهد شد و مسلمین بدون شک سرتاسر جهان را خواهند گرفت.

میردامادی اضافه کرد: کتاب آسمانی قرآن برای خلقت انسان ساخته شده است و اگر انسان پیرو اسلام نباشد و به قرآن عمل نکنند قطعاً متوجه خواهد شد که از راه حق دور شده است و این اسلام است که او را هدایت کرده است.

وی با بیان اینکه آنچه از دشمنان استکبار جهانی علیه مسلمین مشاهده می‌کنیم این است که آن‌ها احساس می‌کنند اسلام درون و باطن انسان‌های مسلمان را تسخیر کرده است، خاطر نشان کرد: ترس آن‌ها از سلاح و موشک‌های ما نیست، بلکه آن‌ها می‌ترسند اسلام در دنیا پیشرفت کند و در دل همه نفوذ کند. آن‌ها می‌خواهند اسلام را سرکوب کنند و به همین خاطر داعش را درست کردند تا نسل کشی کند.

امام جمعه موقت اصفهان اضافه کرد: این‌ها همه نقشه‌های استکبار جهانی و استعمار است که نگذارند اسلام در میان همه نفوذ کند زیرا نفوذ اسلام خطر بسیاری برای آن‌ها دارد. اسلام در آینده به هیچ کدام از آن‌ها مهلت نخواهد داد و این همان وعده خدا است.

میر دامادی با بیان اینکه ما مطمئن هستیم که آینده از اسلام است، گفت: اگر تمام قدرت‌ها برای از بین بردن مسلمین جهان و نسل کشی آن‌ها بسیج شوند بدون شک موفق نخواهند شد.

وی ادامه داد: تقوا بهترین لباس است و با توجه به اینکه به ایام نوروز نزدیک می‌شویم، پیشنهاد قرآن برای نو پوشیدن این است که هیچ لباسی مقدس تر و زیباتر از لباس تقوا نیست و چه بهتر که به این لباس مزین شویم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بدون شک همه مشکلات به وسیله تقوای الهی برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: همه ما صدای مشکلات مردم کشاورز را شنیده‌ایم و به بی عدالتی‌هایی که منجر به از بین رفتن حق مسلم آن‌ها شده مشرف هستیم، با همه این مشکلات استاندار، امام جمعه اصفهان و نمایندگان مجلس در صدد گرفتن حق کشاورزان هستند.

میر دامادی تصریح کرد: استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس جلسات و نشست‌های مختلفی برای رفع بی عدالتی‌ها داشته‌اند و نوید داده‌اند که این بی عدالتی‌ها رفع خواهد شد و باغات کشاورزان سرسبز و آسایش و آرامش آن‌ها تأمین خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام ارگان‌ها در استان بسیج شده‌اند تا این مشکل برطرف شود و بودجه عظیمی برابر با 460 میلیارد تومان از کارخانه‌ها و صنایع گرفته شده است تا در جهت زنده شدن دوباره زاینده رود از آن استفاده شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌کنم استغفار کنید، زیرا خداوند بخشنده است و اگر به او نزدیک شویم خداوند برای شما باران نزول می‌کند، گفت: البته می دانیم تمام این بی عدالتی‌ها مربوط به باران نیست ولی با این وجود از خداوند طلب استغفار کنید.

میردامادی با بیان اینکه خداوند صدای نالهٔ کشاورزان را خواهد شنید و با بارش رحمت الهی شما را سیراب خواهد کرد، اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اصفهان و تهران در تلاش هستند که حق شما را احیا کنند با این وجود از شما می‌خواهم برای حفظ امنیت و آسایش مملکت و اقتدار آن غذا بر سر سفره دشمن نگذارید تا دشمن از این موقعیت و شرایط سوء استفاده کند.

وی ادامه داد: دوشنبه روز نخست ماه رجب است. ماه نزدیک شدن به خداوند ماهی که خدواند در آن بی حد و حساب رحمت نازل می‌کند در این ماه از خداوند طلب بخشش کنیم تا مشکلاتمان برطرف شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه روز نخست عید نوروز با شهادت حضرت هادی (ع) مقارن شده است و سعی کنیم در این روز به احترام آن امام از تظاهر به شادی خودداری کنیم، گفت: احترام به امام هادی را حفظ کنیم و در کنار آن از فرصت‌های عید نوروز استفاده کنیم.

میردامادی اضافه کرد: منظور از فرصت‌ها این است که علاوه بر خانه تکانی به نظافت قلب و روح خود بپردازیم و یک خانه تکانی دل داشته باشیم. از جمله چالش‌های عید نوروز این است که بد حجابی و بی بندباری نکنیم و نباید در این ایام به ارزشش های انقلاب و اسلام بی احترامی کنیم.

وی تصریح کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری یک حرکت جدید انقلابی در ممکلت شروع شده است که استعدادهای خفته ما را بیدار می‌کند و ما می دانیم که مشکلات زیاد است اما تمام مشکلات از جمله کم آبی قابل حل است.

امام جمعه موقت اصفهان به سخنان دیگر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: فریب چهار دختر و برداشتن حجاب آن‌ها در خیابان و طرح مساله حجاب اجباری خطر دشمنی است که آن‌ها دنبال می‌کنند و باید مانع رواج آن در جامعه باشیمم

کد خبر: 916291

وب گردی

وب گردی