تیم ملی «الف» ایران در جمع چهار تیم برتر تور جهانی والیبال ساحلی عمان

تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران با شکست دانمارک به مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره عمان صعود کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تک ستاره عمان عصر امروز (جمعه) در شهر مصنعه عمان با چهار دیدار پیگیری شد.

تیم ملی «الف» والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در این مرحله به مصاف دانمارک (روساجر – ترنس) رفت و با شکست دو بر صفر این تیم به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر تور جهانی تک ستاره عمان راه یافت.

سالمی و رئوفی در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 19 و 21 بر 17 به پیروزی رسیدند تا به جمع چهار تیم برتر صعود کنند و حریف تیم عمان میزبان این مسابقات در مرحله نیمه نهایی شوند.

در دیگر مسابقه مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی «ب» والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) به مصاف آلمان (برگمن – هارمس) رفت و با پذیرش شکست 2 بر یک برابر این تیم از راه یابی به مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره عمان باز ماند.

همچنین تیم ملی سه والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) با پذیرش شکست دو بر صفر برابر عمان (نوح – مازین) در این مرحله از راه یابی به مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره عمان باز ماند.

تیم های ملی «ب» و «ج» ایران با قرار گرفتن در رتبه‌های پنجم تا هشتم تور جهان عمان پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند.

فردا (شنبه) چهار دیدار مرحله نیمه نهایی و نهایی تور جهانی تک ستاره عمان برگزار می‌شود تا چهره‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها مشخص شوند. در مرحله نیمه نهایی آلمان به مصاف ایتالیا می‌رود و تیم ملی «الف» ایران نیز با عمان میزبان این رقابت‌ها روبرو می‌شود.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

602

کد خبر: 916292

وب گردی

وب گردی