آرزوی آقای استاندار در سال 97 برای مردم استانش

استاندار بوشهر در پیامی به مردم این استان در سال 97 گفت: آرزو دارم ملت بزرگ ایران و مردم خونگرم بوشهر ایام بسیار خوبی را پیش رو داشته و مسوولین هم بتوانند با تلاش و همت بسیار گره از مشکلات مردم باز کنند.

عبدالکریم گراوند در رابطه با برنامه استانداری در سال 97 برای استان بوشهر، در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در سال جدید پیگیر بحث های توسعه ای استان از جمله بحث اقتصاد مقاومتی هستیم تا بتوانیم موضوع ایجاد اشتغال وهمچنین کسب و کار را برای مردم عزیز استان پیش ببریم و این از برنامه های جدی همراه با نشاط و امید اجتماعی استانداری است.

وی در پاسخ به این سوال که سال 96 را در استان بوشهر چگونه دیدید، تصریح کرد: سال 96 فراز و نشیب های بسیاری داشت که از اتفاقات خوب در این استان می توان به اقداماتی که برای توسعه استان شکل گرفت یاد کرد و از تلخی هایی که برای کشور به وجود آمده سانحه سانچی را یاد کرد که این اتفاق برای تمام ملت ایران بسیار تلخ بود.

استاندار بوشهر با اشاره به این که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از اتفاقات شیرین بود، افزود: استان بوشهر جزو استان هایی بود که بالای 77 درصد مشارکت مردم را داشتیم و مردم عزیز استان با شور و اشتیاق در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

گراوند در پیامی به مردم عزیز بوشهر در سال 97 گفت: آرزو دارم انشالله ملت بزرگ ایران و مردم خونگرم بوشهر ایام بسیار خوبی را پیش رو داشته و مسوولین هم بتوانند با تلاش و همت بسیار گره مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: خوشبختانه عیدی خوبی هم وزارت راه به مردم بوشهر اعطا کرد و آن امضای راه آهن شیراز- بوشهر بوده که با حضورآقای آخوندی امضا شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست معاونت عمرانی استانداری بوشهر در رابطه امضای راه آهن شیراز- بوشهر گفته بود که تعیین تکلیف اجرای این راه آهن با حضور وزیر راه و شهرسازی اقدام بزرگی در مسیر تحول و توسعه این استان و وفای به عهد دولت است.

طرح راه آهن بوشهر - شیراز- عسلویه در دولت نهم مصوب شد و در سال 1385 عملیات اجرایی 2 قطعه آن در استان بوشهر آغاز شد اما پس از مدتی به دلیل نبود اعتبار متوقف شد.

طول این طرح 630 کیلومتر است که 300 کیلومتر آن در محدوده استان فارس و مابقی در محدوده استان بوشهر واقع شده است.

از مجموع 18 قطعه راه آهن شیراز - بوشهر - عسلویه 11قطعه در فاصله شیراز تا بوشهر و هفت قطعه نیز از سه راهی اهرم تا عسلویه در استان بوشهر است و همچنین طول 30تونل پیش بینی شده برای این مسیر 21 کیلومتر است که بلندترین تونل آن 4 هزار و 100 متر است.

901/900

کد خبر: 916317

وب گردی

وب گردی