افتتاح پلی کلینیک تخصصی سمنان با حضور معاون درمان وزارت بهداشت

در سفر یک روزه معاون درمان وزیر بهداشت به استان سمنان، پلی کلینیک تخصصی این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر قاسم جان بابایی، به همراه دکتر همتی نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه دانشگاه، از پروژه‌ های در دست احداث مرکز سوانح سوختگی، مرکز سرطان، بخش روانپزشکی و دیالیز بازدید کرد.

گفتنی است پروژه مرکز سوانح سوختگی و مرکز غربالگری سرطان در سال 1390 در زمینی با زیر بنای 12 هزار متر مربع کلنگ زنی و تاکنون 52 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخش های دیالیز و روانپزشکی نیز هر یک با زیر بنای 1500 متر مربع در دست احداث است و پیشرفت فیزیکی بخش روان 26 درصد است.

براساس این گزارش، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر جان بابایی معاون درمان افتتاح شد، این پروژه در ضلع جنوبی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با زیربنای 2200 متر مربع احداث شده است، ساخت این پروژه در سال 1394 آغاز و روز گذشته با حضور معاون درمان وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

گفتنی است، دکتر جان بابایی در حاشیه افتتاح این پروژه ضمن تقدیر از دست اندرکاران حوزه سلامت استان سمنان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و وضعیت کنونی کشور در حال حاضر، اتمام و به بهره برداری رساندن پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی کار بزرگی است و این امر نشان از همت والا و دلسوزی دست اندرکاران حوزه سلامت است که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت تلاش می کنند که این خدمات در فضایی مناسب و در شان مردم شریف استان ارائه گردد.

در حاشیه این مراسم، دکتر جان بابایی از پروژه پد هلی کوپتری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر نیز بازدید کرد.

وی همچنین طی بازدید از بیمارستان در دست احداث شهرستان مهدیشهر خواستار تسریع ساخت این پروژه شد.

701

کد خبر: 916330

وب گردی

وب گردی