فیلم سینمایی «به وقت شام» صاحب سایت شد

سایت فیلم سینمایی «به وقت شام» همزمان با آغاز اکران در سینماهای سراسر کشور به آدرس اینترنتی Bevaghteshaam.com رونمایی شد.

به گزارش ایسکانیوز، همزمان با آغاز اکران جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی کیا سایت فیلم سینمایی «به وقت شام» به آدرس اینترنتی Bevaghteshaam.com رونمایی شد.

در این سایت اخبار،اطلاعات و حواشی مرتبط با فیلم به همراه گالری تصاویر، تیزر و همچنین فضایی برای امکان درخواست اکران درنظر گرفته شده است.

فیلم سینمایی «به وقت شام» از تاریخ بیست و سوم اسفند ماه اکران خود را آغاز کرده است و با استقبال از سوی مخاطبین همراه شده است.

در خلاصه داستان «به وقت شام» آمده است: دو خلبان ایرانی برای نجات مردمی که در محاصره داعش قرار گرفته اند به شهر تدمر اعزام می شوند، ولی موانع سختی مقابل آنهاست.

هادی حجازی فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند و به همراه آنها، جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند.

به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و موفق به دریافت سه سیمرغ بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری و بهترین موسیقی متن شد.

503

کد خبر: 916438

وب گردی

وب گردی