دستگیری 12 سارق در جنوب پایتخت 

سر کلانتر دهم تهران بزرگ از کشف 10 موبایل و 2 تبلت سرقتی و همچنین کشف تعدادی گلدان مسروقه خبر داد و گفت: در این رابطه تعداد 9 موبایل قاپ و 3 سارق گلدان در حوزه این سر کلانتری دستگیر شدند. 

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در توضیح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه و گلدان از مزار شهدا و قبور متوفیان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با گشت زنی هدفمند در مکان هایی که احتمال حضور سارقان بود، موفق شدند تعداد 9 موبایل قاپ را هنگام پرسه زنی و یا فروش گوشی های مسروقه شناسایی و در عملیات های جداگانه ای، آنان را دستگیر کردند.
او با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان 13 گوشی همراه و 2 تبلت مسروقه کشف شد ادامه داد: همچنین از سارقان 2 قبضه سلاح سرد نیز کشف گردید.
این مقام انتظامی همچنین در خبر دیگری بیان داشت: در گشت زنی های صورت گرفته توسط ماموران کلانتری 205 صحن مطهر دو دستگاه خودرو سواری که به طرز مشکوکی در محدوده بهشت زهرا پارک شده بود، نظر ماموران را به خود جلب و پس از حضور در محل، ماموران مشاهده کردند که تعداد زیادی گلدان در خودروها جمع آوری شده است.
وی گفت: در همین اثنا، رانندگان خودروها و سرنشین آن تعدادی گل مسروقه را با خود حمل می کردند به خودروها نزدیک که تحت بازجویی قرار گرفتند که با مشحص شدن مسروقه بودن گلدان ها به کلانتری 205 صحن مطهر انتقال داده شدند.
وی ادامه داد: تحقیق از این متهمان برای کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

۷۰۵

کد خبر: 916501

وب گردی

وب گردی