تمام آنچه استاندار خراسان شمالی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه گفت

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات خراسان شمالی در مقایسه با میانگین کشوری بیشتر است، گفت: میزان جذب اعتبارات ملی برای استان عامل مهمی در ارزیابی عملکرد مدیران استانی است.

به گزارش ایسکانیوز ، استاندار خراسان شمالی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه تخصیص اعتبارات خراسان شمالی در مقایسه با میانگین کشوری بیشتر است، ابراز امیدواری کرد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن اولویت های استان در بخش های مختلف، برای تصویب اعتبارات تلاش مضاعف کنند.
محمدرضا صالحی همچنین با تاکید بر اینکه اولویت همه دستگاه ها سند توسعه باشد افزود: جذب اعتبارات وی از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فروردین ماه سال آینده به استان خبر داد و در بخش دیگری از سخنان خود از دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز خواست با همه توان و با بهره گیری از همه ظرفیت ها به مردم استان و مسافران نوروزی خدمات رسانی کنند.
هادی قوامی و علی قربانی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تاکید بر هم افزایی دستگاه ها و مدیران استانی برای جذب اعتبارات و پیشبرد اهداف سند توسعه استان، استفاده از ظرفیت های منطقه ای و همچنین تجربیات مدیران و متخصصان متعهد را لازمه رسیدن به اهداف افق پیشرفت استان عنوان کردند.
در این نشست همچنین احسانعلی عالی به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی معرفی شد.
در این نشست همچنین برنامه توسعه دولت الکترونیک استان، سند جامع سلامت و اسناد توسعه بخشی و فرابخشی استان به تصویب رسید.

کد خبر: 916527

وب گردی

وب گردی