انتشار آلبوم «جان سوزان» /  یک مجموعه ۹ ساله رونمایی  شد

آلبوم موسیقی «جان سوزان» با تنظیم حسین کاج، خوانندگی اسحاق انور و تهیه کنندگی قاسم عابدین در دسترس مخاطبان موسیقی ایرانی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر رسیده، آلبوم «جان سوزان» با اشعار و ملودی‌های آوازی محمد صادقی، تنظیم حسین کاج و میلاد موحدی منتشر شد. این آلبوم در ۲ بخش ابوعطا و بیات اصفهان ساخته شده که تنظیم بخش ابوعطا را حسین کاج و بخش بیات اصفهان را میلاد موحدی بر عهده داشته‌اند. این در حالی است که مسترینگ این آلبوم را کاوه عابدین به انجام رسانده است.

حسین کاج درباره این اثر تازه منتشر شده گفت: این آلبوم در قالب ارکسترال تنظیم شده و در آن از گروه کامل سازهای زهی، بادی چوبی، کوبه‌ای و سازهای ایرانی استفاده شده است. ضمن اینکه در هر بخش این آلبوم دو تصنیف و یک ساز و آواز وجود دارد. تصنیف‌های «جان سوزان»، «صنما»، «شیدا»، «آی نگارا» و ۲ قطعه ساز و آواز در اصفهان و ابوعطا نیز قطعاتی هستند که در این آلبوم برای علاقه مندان عرضه شده است.

آهنگساز سرود ملی صنایع دستی ایران درباره مراحل تولید این آلبوم نیز توضیح داد: بخش عمده‌ای از مراحل تولید «جان سوزان» ۹ سال قبل انجام شد اما بنا به دلایلی در استودیو معلق مانده و منتشر نشد تا اینکه سرانجام طی چند ماه گذشته کار مجدد به جریان افتاد و مراحل نهایی آن پایان یافت.

قاسم عابدین مدیر استودیو صبا نیز که ضبط و میکس آلبوم «جان سوزان» را نیز برعهده داشته درباره این اثر موسیقایی توضیح داد: ضبط و میکس این آلبوم به صورت آنالوگ انجام شده است. ضمن اینکه ما در این آلبوم تلاش کردیم تا برجسته‌ترین نوازندگان کشور از جمله زنده یاد علیرضا خورشیدفر، زنده یاد شهریار فریوسفی، علی جعفری پویان، میثم مروستی، کریم قربانی، ناصر رحیمی، افسانه افشاری نسب، پاشا هنجنی، سینا جهان‌آبادی، آزاد میرزاپور، پوریا وزیری و علی رحیمی همراه ما باشند.

502

کد خبر: 916556

وب گردی

وب گردی