اعزام نیروهای کمکی معاونت تربیت و آموزش ناجا به طرح نوروزی پلیس

معاون تربیت و آموزش ناجا از اعزام نیروهای کمکی این معاونت در طرح نوروزی خبر داد و گفت: هدف از اعزام این نیروها ، ارتقاء سطح امنیت و کمک به اجرای بهینه مأموریت های محوله سازمانی است.

به گزارش ایسکانیوز،سردار "امیرحسین یاوری"، اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی یکی از مهارت‌های محوله به معاونت تربیت و آموزش ناجا، کمک به فرماندهی انتظامی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی در اجرای بهینه طرح نوروزی است.

معاون تربیت و آموزش ناجا، تصریح کرد: این مرکز با استفاده از فراگیران، سربازان و کادر مراکز آموزشی هر ساله نقش مهمی در برقراری امنیت ایفا می‌کند، امسال نیز این معاونت با اعزام ۸ هزار و ۱۴۵ نفر از فراگیران، سربازان و کادر مراکز آموزشی در اجرای طرح نوروزی اقدام می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اعزام نیرو‌های کمکی مذکور همه ساله در دو مرحله صورت می‌گیرد، مرحله اول تعدادی از فراگیران به مرخصی اعزام و مابقی در سراسر کشور به محل مأموریت اعزام می‌شوند و در مرحله بعدی بخش دوم فراگیران آماده خدمت رسانی هستند.

سردار یاوری با بیان اینکه هدف از اعزام این نیرو‌ها در مرحله اول، ارتقاء سطح امنیت و کمک به اجرای بهینه مأموریت‌های محوله سازمانی بوده است، تأکید کرد: ماحصل این مأموریت، منجر به کسب تجربه و آشنا شدن فراگیران با محیط‌های خدمتی در آینده خواهد شد.

701

کد خبر: 916568

وب گردی

وب گردی