تقدیر جشنواره ایتالیایی از عکاسان ایرانی

عکاسان ایرانی شرکت کننده در جشنواره Gran Tour ایتالیا در بخش‎های مختلف این رویداد تقدیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز از فیاپ در ایران، جوایز کسب شده در جشنواره Gran Tour ایتالیا توسط عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) به شرح زیر است: اکرم نیک صفت زنده دل برگزیده Honorable Mention، امین دهقان و سعید محمدزاده برگزیده Special Prize و محمد علی مطاعی مدال نقره فیاپ را کسب کردند.

در این جشنواره که در 3 بخش زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) و انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو کلوپ فوکوس در بخش های مختلف شامل اکرم نیک صفت زنده دل، امین دهقان، ریحانه شاداب جوپشتی، نیما وحدانی، سعید عبدالهی، سید احسان مرتضوی، محمد علی مطاعی، مهدی زابل عباسی، اوین عباسی، سعید محمدزاده، محمد مهدی دارا رشخواری، سیامک جعفری و مهدی عسگری پذیرفته شدند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است در سال ۱۹۴۶ پایه گذاری شد و از آن سال تاکنون واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان بوده است.

این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۹۰ موسسه ملی در ۵ قاره می رسد و در حال حاضر تنها نماینده رسمی فیاپ در ایران کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه هنر خیام است.

502

کد خبر: 916599

وب گردی

وب گردی