صرفه جویی قابل ملاحظه دانشگاه آزاد اسلامی ساوه در مصرف برق

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال مصرف بهینه و صرفه جویی قابل ملاحظه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در مصرف برق از این واحد دانشگاهی تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از واحد ساوه، حجت همایی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با بیان این مطلب گفت: این واحد دانشگاهی در راستای سیاست های صرفه جویانه و انضباط مالی به بررسی چگونگی کاهش مصرف برق شهرک دانشگاهی خود پرداخت.

وی افزود: با مطالعه دقیق در مورد تأسیسات و فضاهای ساختمانها مشخص شد که از 4000 کیلووات اشتراک برق موجود، ۲۰۰۰کیلووات آن می تواند نیاز دانشگاه را برطرف کند.

همایی اظهار داشت: طی تشریفات قانونی مقرر شد که ۲۰۰۰کیلووات برق اضافی موجود به شرکت منطقه ای واگذار شود که نتیجه این اقدام، صرفه جویی سالیانه 500 میلیون ریال معادل پنجاه میلیون تومان در هزینه اشتراک و پرداخت حدود چهارصد میلیون تومان از طرف شرکت برق منطقه ای به واحد ساوه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه خاطر نشان کرد: این اقدام صرفه جویانه موجب تقدیر وتشکر معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دکترحیدری نوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه شد.

وی با بیان اینکه همچنین مقرر شد که این طرح در همه واحدهای کشور اجرا شود، ادامه داد: واحد ساوه برای تعیین برق مورد نیاز خود، تأسیس نیروگاه خورشیدی را در دست بررسی قرار داده تا پس انجام مراحل قانونی بتواند از محل مبلغ دریافتی از شرکت برق منطقه ای اقدام به تأسیس نیروگاه کند.

201

کد خبر: 916638

وب گردی

وب گردی