رایزنی وزیر علوم با دکتر نوبخت برای تخصیص صددرصدی بودجه دانشگاه ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر امروزدر دیدار با دکتر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، در خصوص تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی رایزنی کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این دیدار دکتر حسین عسکریان ابیانه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، گزارشی از وضعیت پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری، ردیف های ستاد وزارت علوم، صندوق رفاه دانشجویان و سازمان امور دانشجویان را ارائه کرد.
وی همچنین در خصوص نقش پارک های علم و فناوری در رفع نیازهای کشور، مطالبی ایراد کرد.
معاون اداری و مالی وزارت علوم در ادامه با ارائه در خواست کتبی تخصیص بودجه صد در صدی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که به امضای وزیر علوم رسیده بود، ازاهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه در انجام این امر قدردانی کرد.
در ادامه دکتر نمکی، معاون امورعلمی، فرعنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در باره نشستی که با حضور دست اندرکاران وزارت علوم و سازمان برنامه و بودجه و پژوهشگران در خصوص راه کارهای اقتصاد آموزش عالی در فروردین ماه سال آینده برگزار خواهد شد، توضیحاتی ارائه کرد.
در این دیدار دکترگرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه و مهندس عبدالحسینی، مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت علوم نیز حضور داشتند.

201

کد خبر: 916719

وب گردی

وب گردی