تیم ملی پاراتیراندازی عازم امارات شد

ملی پوشان پارا تیراندازی ایران برای شرکت در رقابت های جام جهانی شب گذشته به العین امارات اعزام شدند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس انجمن پاراتیراندازی گفت: این تیم دو اردوی آمادگی را پشت سر گذاشته است. اردوی نخست دی ماه به مدت ۱۵ روز برگزار شد و اردوی دوم که متصل به اعزام رقابت های جام جهانی بود به مدت ۱۰ روز برگزار شد.

رقیه الله کرمی افزود: رقابت های جام جهانی امارات ورودی بازی های پارا آسیایی جاکارتا و رقابت های قهرمانی جهان محسوب می شود. خوشبختانه ملی پوشان در رقابت های جام جهانی کرواسی سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده و هدف ما این است در ماده تفنگ خفیف کلاس SH۲ و تپانچه خفیف ۵۰ متر کلاس SH۱ ورودی کسب کنیم.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها باید ورودی رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پاراآسیایی را به دست آوریم و از آنجایی نزدیک بازی های پاراآسیایی جاکارتا هستیم، کشورهای زیادی در این رقابت ها شرکت می کنند. ما هم قصد داریم علاوه بر کسب سهمیه های بیشتر، ملی پوشان را محک بزنیم. از طرفی نباید انتظارات بالا باشد، چون ملی پوشان اردوهای کمی داشته اند. امیدواریم در سال جدید اردوها به نحو احسن برگزار شود.

مسابقات در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود و برای اولین بار نمایندگان ایران در بخش تفنگ خفیف هم در رقابت ها شرکت می کنند. ساره جوانمردی و سمیرا ارم در رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف (P۲ ،P۴) ، خدیجه رستمی در تپانچه ۱۰ متر(P۲)، معصومه خدابخشی و زهرا غلام زاده در رقابت های تفنگ بادی و تفنگ خفیف(R۴،R۵، R۹)، رقیه شجاعی در رقابت های تفنگ بادی (R۲،R۳) و مجید فلاح اردشیر و مهدی زمانی در رقابت های تپانچه بادی ۱۰ متر و خفیف (P۱، P۴) شرکت می کنند.

حسین امیری به عنوان سرمربی و علی مهدوی عابد و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی، هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند. مهدی باقری به عنوان تکنسین فنی با تیم همراه است و رقیه الله کرمی نیز سرپرستی کاروان اعزامی را بر عهده دارد. این رقابت ها از دوم تا هفتم فروردین ماه در شهر العین امارات برگزار و کسب سهمیه رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی محسوب می شود. رقابت های قهرمانی جهان کره جنوبی نیز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

601

کد خبر: 916805

وب گردی

وب گردی