معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید همیشه آمادگی مدیریت و مواجهه با بحران را داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز محمد نوذری امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان ایلام، موضوع مدیریت منابع آبی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با توجه به بارش های اندک امسال ممکن است بحران هایی را در زمینه آب و هوا داشته باشیم که اهمیت پیگیری این موضوع به صورت ویژه را دو چندان می کند.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر، متوسط بارندگی در کشور با کاهش قابل توجهی مواجه بوده و تقریبا در اکثر نقاط کشور با مشکلات آب و محیط زیست مواجه هستیم.

نوذری اتخاذ نگاه علمی در کنار واقع بینی همراه با اندیشیدن تمهیدات لازم را از لازمه های مدیریت بحران دانست و گفت: در حوزه بحران و مدیریت آن اعتبارات ملی مناسبی در کشور وجود دارد که باید مدیران ذیربط با جذب این اعتبارات برای مدیریت بحران های آب و محیط زیست تلاش خود را به کار گیرند.

معاون استانداری ایلام با اشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروزی و آمادگی شورای مدیریت بحران برای مواجهه با بحران های احتمالی گفت: تمام دستگاه های اجرایی باید همواره آماده مقابله با بحران و در ایام تعطیلات نوروزی نیز تمام مدیران باید در دسترس باشند.

وی خواستار مدیریت ترافیک جاده های استان در این ایام شد و خاطرنشان کرد: باید تمهیدات لازم برای تامین امنیت شهروندانی را که در این ایام به دامن طبیعت می روند و یا با برپایی چادر اوقات خود را در دل طبیعت و کوه ها سپری می کنند، اندیشیده شود.

کد خبر: 916835

وب گردی

وب گردی