انتصابات آخر سالی در وزارت آموزش و پرورش

انتصاب معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل جدید نوسازی استان تهران و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در شب گذشته در وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت.

به گزارش ایسکانیوز؛ مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی حکمی «داریوش ورناصری» را به سمت سرپرست معاونت فنی و نظارت این سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:" بنا به تعهد، تجارب و شایستگی جناب عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت فنی و نظارت سازمان منصوب می شوید.امید است با استعانت از خداوند متعال، تبعیت از منویات مقام معظم رهبری"مدظله العالی" وسیاست های دولت تدبیر و امید و با همفکری کارکنان متعهد و متعهد آن حوزه، در خدمت به نظام تعلیم وتربیت و پیشبرد اهداف سازمان موفق و موید باشید."

شایان ذکر است ورناصری پیش ازاین مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران بود.

همچنین رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس کشور با قدردانی از تلاش‌های «هدایت الله هاشمی نسب» طی دوره تصدی معاونت فنی و نظارت سازمان؛ وی را به عنوان مشاور فنی ریاست این سازمان منصوب کرد.

طی حکمی دیگر از سوی معاون رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، «ناصر فتحی» به عنوان سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان تهران منصوب شد.

سید محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش نیز طی حکم جدیدی دکتر فاطمه مهاجرانی را به سمت ریاست مرکز ملّی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب کرد؛ مهاجرانی تا کنون با سمت سرپرست مرکز مشغول انجام وظیفه بود.

ایسنا

706

کد خبر: 916891

وب گردی

وب گردی