پیام تبریک استاندار همدان به مناسبت آغاز سال نو

استاندار همدان با صدور پیامی آغاز سال نو را به مردم استان همدان تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمدناصر نیکبخت با صدور پیامی آغاز سال نو را به مردم استان همدان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خدای مهربان، خدای تغییر دهنده حالت ها به احسن الحال

تحول فصول و بهار طبیعت، آغاز و بهانه ای است برای تغییر نگرش و منش و فرصتی مغتنم جهت استعانت از خداوند باری تعالی تا انسان ها را مشمول «حول حالنا الی احسن الحال» نموده و بندگانش را به سمت بهترین ها هدایت فرماید.

حلول سال نو و تقارن آن با شهادت دهمین اختر تابناک ولایت و امامت، امام هادی(ع) را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه هم استانی های متدین و فرهیخته، تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال، سالی سرشار از خیر و برکت و توفیق و تندرستی برای همگان مسألت دارم.

خدا را شاکریم که استان همدان در سال ۹۶ با همدلی مسئولین؛ نمایندگان همه قوا در استان؛ روحانیت؛ اقشارمختلف و همراهی مردم در اجرای منویات مقام معظم رهبری، شعار سال و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید بخصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، توفیقات چشمگیری کسب کرد و این روند بخصوص در حوزه اقتصاد، اشتغال و حمایت از تولید، در سال ۹۷ نیز به لطف الهی ادامه خواهد داشت.

همدان با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۷ میزبان جشنواره ها و اجلاس های ملی و بین المللی متعددی است و رویداد همدان ۲۰۱۸ با میزبانی دو اجلاس مهم پایتخت گردشگری آسیا و اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری، فرصت بی نظیری را برای شناساندن همدان به جهان و گسترش تعاملات بین المللی برای اولین پایتخت سرزمین مقتدر ایران فراهم آورده، می تواند تحول اساسی در توسعه استان ایجاد و ظرفیت های فراوان همدان را به دنیا معرفی نماید.

در این مجال از همه گردشگران داخلی و خارجی در تعطیلات نوروزی برای حضور در همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال ۹۷، دعوت نموده امیدوارم خاطرات خوبی از پایتخت تاریخ و تمدن ایران با خود به ارمغان برند.

در پایان ازهمراهی و همکاری خوب مردم استان در راستای اجرای اهداف نظام و برنامه های دولت صمیمانه سپاسگزارم و امیدواریم این همراهی در سال ۹۷ نیز استمرار یابد و متقابلاً به مردم عزیز نیز اطمینان می دهم که مدیران استان تمام توان خود را در جهت خدمت رسانی به ایشان بکار گرفته و قدر دان محبت ها و همراهی آنها خواهند بود.

نوروزتان خجسته باد
محمد ناصر نیکبخت
استاندار همدان

کد خبر: 916953

وب گردی

وب گردی