این شهر، شهر اول استان بوشهر در پذیرش مسافران نوروز است

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: گناوه شهرستان اول استان بوشهر در پذیرش مسافران نوروز است.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم مرادی عصر چهارشنبه در بازدید از شهرستان گناوه اظهار داشت: باید برای گردشگران و مسافرانی که به شهرستان گناوه می آیند فضای مناسب ایجاد شود و شهرداری و شورای شهر تلاش کردند که این فضا به وجود آید.

وی افزود: سیاست های دولت ایجاد شور و نشاط و آرامش اجتماعی برای مردم است و ما موظفیم فضاهای مفرح و شاد را برای همشهریان ایجاد کنیم.

مرادی اظهار داشت: گناوه یکی از شهرستان های استان است که به دلیل ساحل زیبا، بازار خوب و مهمان نوازی مردمانش که ضلع سوم مثلث را ایجاد می کند مورد استقبال و هدف گردشگری هموطنان است و هر ساله نیز این تراکم جمعیت در ایام نوروز در این شهر افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: ما هم به سهم خود کنار شهرداری و شورای شهر خواهیم بود و در مرکز استانداری به دنبال امورات شهرداری ها هستیم و در پایان سال ۹۶ تزریق بودجه را به شهرداری گناوه داشتیم و اگر محلی برای تزریق بودجه وجود داشته باشد در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری بیان داشت: گناوه شهرستان اول استان در پذیرش مسافر در ایام نوروز است و باید نگاهی ویژه به این شهر شود و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که هر بودجه ای که کسب شود بیشترین سهم را گناوه خواهد داشت.

وی گفت: تمامی امکانات موجود در سطح شهر و ساحل ناشی از همت شهرداری، شورای شهر، نیروهای انتظامی، هلال احمر و تمامی ارگان‌های ذیربط است و جای سپاسگزاری و خدا قوت دارد.

کد خبر: 917133

وب گردی

وب گردی