استقبال وزیر صنعت از نامگذاری سال 97 برای «حمایت از تولید ایرانی»

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی از نامگذاری امسال برای «حمایت از کالای ایرانی» تشکر و تاکید کرد: از هیچ کوششی برای ارتقا کمی و کیفی محصولات تولید داخل و فتح بازارهای هدف فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمد شریعتمداری در واکنش به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی خطاب به مقام معظم رهبری نوشت: محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای مدظله العالی سلام علیکم، پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالی در اعلام سال ٩٧ بنام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

نام امسال برای همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی نوید بخش افقی روشن است. بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر و تا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملی ایران اسلامی است. در سایه این حمایت ملی و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی ایران ، احساس نشاط و سرزندگی جوانان میهن ، رضایت مصرف کنندگان ، امید بست.

اینجانب به عنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانی از تولید صنعتی ومعدنی و گسترش آن با بکارگیری سیاست های مناسب تولیدی و تجاری این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان می دهم وزارت صنعت معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و سال ١٣٩٧ را به فضل الهی با همکاری همه تولیدگران متعهد و متخصص و جوانان دانشمند و نهادهای دانش بنیان و همکاری جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهای طبیعی و گمرکی کشور و سایر همکارانم در دولت ، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت ازتولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف ، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار برای همه ایرانیان" ، پایدارتر و استوارتر باقی بماند.

401

کد خبر: 917243

وب گردی

وب گردی