افزایش چهار درصدی اسکان مسافران نوروزی در استان همدان

استاندار همدان گفت: نوروز امسال ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر در اقامتگاه های مسافرتی استان همدان اسکان یافته اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش دارد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدناصر نیکبخت عصر پنج شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۶ تا یکم فروردین ماه امسال ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر در اقامتگاه های مسافرتی استان همدان اسکان یافته اند.

استاندار همدان با بیان اینکه اسکان مسافران در استان همدان ۴ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد، گفت: همدان برای میزبانی از مسافران آماده است.

نیکبخت با تاکید براینکه در این بازه زمانی ۸۵ هزار نفر از اماکن تاریخی و فرهنگی استان همدان بازدید کرده اند، گفت: این آمار نیز نسبت به سال گذشته ۴۴ درصد افزایش دارد.

استاندار همدان یاداور شد: ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان در چندروز گذشته ۱۱ هزار نفر اسکان داشته است.

نیکبخت با تاکید براینکه کارهای خوبی در ستاد اسکان و ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان انجام شده است، گفت: از دست اندرکاران این برنامه ها تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه امکانات اسکان اضطراری نیز در استان همدان پیش بینی شده است، گفت: شرایط به گونه ای است که هیچ میهمانی در استان همدان بدون اسکان نباشد.

استاندار همدان تاکید کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان همدان موظف است، نوسازی ساختمان اداره کل ناحیه دو آموزش و پرورش استان را تا پایان تابستان تمام و ساختمان را تحویل دهد.

استاندار همدان پس از بازدید ستاد اجرایی خدمات سفر همدان به استقبال مسافران نوروزی در بوستان نماز همدان رفت تا از وضعیت راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی مطلع شود.

حضور در پیاده‌راه بوعلی و میدان امام همدان نیز در برنامه استاندار همدان بود به طوری که برنامه تا شامگاه پنج شنبه ادامه یافت و در انتها نمایش ویدیو مپینگ برای وی به اجرا درآمد.

کد خبر: 917257

وب گردی

وب گردی