امامزادگان کشور میزبان 4 میلیون زائر در لحظه تحویل سال نو/ حضور گسترده ترمردم دربقاع متبرک با وجود تبلیغات سوء دشمن

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان اینکه امشب به مناسبت لیله‌الرغائب برنامه‌های ویژه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود، گفت: بیش از 4 میلیون نفر در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور سال نو را درجوار امامزادگان تحویل کردند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی؛ مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه باتبریک فرارسیدن سال نو و ایام مبارک رجب اجرای طرح ارامش بهاری را تاکنون موفق دانست واز استقبال گسترده تر زایران ومسافران نوروزی از مراسم تحویل سال نو در امامزادگان علارغم تبلیغات سوء بوق های تبلیغی دشمن خبر داد. وی درباره تعداد زائران حاضر در امامزادگان در لحظه تحویل سال نو اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی که از بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری به دستمان رسیده بیش از 4 میلیون نفر در لحظه تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور حضور داشتند.
وی لیله‌الرغائب را شبی با عظمت و پر فضیلت برشمرد و گفت: امشب برنامه‌های ویژه‌ای در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: امامزادگان و بقاع متبرکه امشب با اجرای برنامه دعاخوانی و توسل لحظات معنوی را برای زائران و مسافران نوروزی حاضر در بقاع متبرکه در کنار برنامه‌های طرح آرامش بهاری رقم می‌زنند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی متقی خاطرنشان کرد: سال نو در امامزادگان با نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز شد و با ذکر دعا، توسل به اهل‌بیت (ع) و مقام امام هادی (ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری به کار خود پایان داد.
روابط عمومی سازمان اوقاف ۷۰۵

کد خبر: 917276

وب گردی

وب گردی