غول بزرگ مهربان میهمان تلویزیون شد/ نمایش فیلم های سینمایی جهان در نوروز 97

تلویزیون برای نوروزامسال 9 فیلم از آثار برتر سینمای جهان را در ژانرهای کمدی، خانوادگی، حادثه‌ای، علمی و تخیلی به مخاطبان عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، رسانه ملی همراه با تعطیلات عید نوروز امروز جمعه سوم فروردین در شبکه های مختلف مخاطبان خود را میهمان فیلم های سینمایی جهان کرده است.

در ادامه به معرفی این فیلم ها می پردازیم:

فیلم سینمایی «منشی فرمانروا»، ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما

این فیلم محصول 2017 کره جنوبی در ژانر طنز است که روز جمعه 3 فروردین ماه پخش می شود. مخاطبان در خلاصه این فیلم خواهند دید: یون سئو مرد جوان و با سوادی است که قرار شده به عنوان منشی و تاریخ نویس فرمانروا استخدام شود. در آزمون ابتدایی او مورد توجه فرمانروا یجونگ قرار می گیرد و کارش را آغاز می کند. او همه جا به همراه فرمانروا می رود و حتی به نوعی باید مراقب جان فرمانروا نیز باشد زیرا در همین روزها اتفاقات عجیبی رخ داده و شایعات زیادی در شهر پیچیده است. ماموران مخفی فرمانروا به طرز عجیب و مشکوکی کشته می شوند و شایعه شده که یک ماهی غول پیکر به نام شبح-ماهی در رودخانه به ماهیگیرها حمله کرده و آنها را می کشد و....


فیلم سینمایی «ریچارد لک‌لک» ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه کودک

یک گنجشک یتیم به نام ریچارد توسط لک‌لک‌ها بزرگ شده است. با اینکه همه می‌دانند او یک گنجشک است، اما خود ریچارد اصرار دارد که لک‌لک بودنش را به بقیه ثابت کند. تا اینکه وقت مهاجرت خانواده لک‌لکی او فرامی‌رسد و ریچارد که یک مرغ مهاجر نیست مجبور می‌شود تنها در جنگل بماند و با هویت واقعی‌اش روبه‌رو شود...

فیلم سینمایی «ریچارد لک‌لک» با نام اصلی «سفر یک لک‌لک» A Stork's journey برای گروه سنی کودک تولید شده است

فیلم سینمایی «قتل در قطار سریع السیر شرق»، ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما

این فیلم در سبک درام و کارآگاهی به کارگردانی کنت برانا و نویسندگی مایکل گرین است که بر اساس رمانی به همین نام و به قلم آگاتا کریستی ساخته شده است و در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷ از سوی فاکس قرن بیستم منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به برانا در نقش هرکول پوآرو، پنلوپه کروز، ویلم دفو، جودی دنچ، جانی دپ، جش گد، درک جاکوبی، مایکل پنیا و دیسی ریدلی اشاره کرد.


فیلم سینمایی «ماشین دیوانه»، ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما

این فیلم در ژانر اکشن کمدی تولید کشور فرانسه است. در خلاصه این فیلم آمده است: "تام" قصد دارد برای گذراندن تعطیلات ،با خودروی پیشرفته ای که به تازگی خریده به سفر برود. پس با خانواده خود و همراهی عموی پدرش راهی جاده می شود. برخلاف انتظارشان از امکانات و تجهیزات پیشرفته اتومبیل و بروز نقص فنی ،آنها مجبور به ادامه سفر در سرعتی ثابت و شرایطی مهیج می شوند.پلیس درمتوقف کردن اتومبیل شان موفق نمی‌شود ولی درنهایت قبل از تصادف و نابودی خودرو همه آنها را نجات می دهد.


فیلم سینمایی «مدرسه ژوراسیک»، ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه امید

دایناسورهای استیون اسپیلبرگ در دهه ی 90 میلادی، علاوه بر بدیع و جذابیتشان، مجموعه ای از تکنولوژی ها و تکنیک های جدید در جلوه های ویژه و البته سیستم صداگذاری را با خود به سینما آوردند تا ترس تماشای این دایناسورهای ترسناک هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشد. اما با ساخته شدن دنباله هایی برای این اثر، از میزان تاثیرگذاری آنان در ذهن تماشاگر کاسته شد و در نهایت آخرین قسمت از این مجموعه در سال 2001 با عنوان « پارک ژوراسیک 3 » تبدیل به ضعیف ترین عنوان از این مجموعه شد که صدای منتقدان و هواداران را هم درآورد.


فیلم سینمایی «ونسان دوستدار شما»، ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما

فیلم «ونسان دوستدار شما» ساخته دوروتا کوبیلا و هیوولچمن محصول ۲۰۱۷ انگلستان است.
در داستان فیلم آمده است: وینست قبل از مرگش نامه‌ای می‌نویسد تا پستچی آن را به دست پسرش برساند بعد از مرگ وینست پست چی تلاش می کند تا نامه وینست را به دست پسر او برساند. اما بعد ا زتحقیقاتی متوجه می شود پسر وینست بعد از مرگ پدرش دچار افسردگی و بیماری شده و فوت شده است ... .


فیلم سینمایی «فرمانروا»، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش

فیلم آخرین فرمانروا محصول سال 2016 کشور نرو‍ژ ، روایت اوضاع نر‍وژ در سال 1206 و جنگ های مربوط به قرون وسطا است که بعد از تولد پسر نامشروع پادشاه ، ماجرا آغاز می شود …

فیلم سینمایی «غول بزرگ مهربان»، ساعت ۲۳ از شبکه نمایش

فیلم غول بزرگ مهربان یا بی‌اف‌جی (انگلیسی: The BFG) فیلمی در سبک خیال‌پردازی و ماجراجویی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی ملیسا متیسن است که بر اساس رمان غول بزرگ مهربان اثر رولد دال ساخته شده است و از مارس ۲۰۱۵ در جزایر فارو فیلم‌برداری می‌شد. از بازیگران آن می‌توان به مارک رایلنس، روبی بارنهیل، بیل هادر، پنه‌لوپه ویلتون، و ربکا هال اشاره کرد.


فیلم سینمایی «یک شهر تقریبا بی نقص»، ۰۰:۵۰ از شبکه سه سیما

فیلم سینمایی کمدی «یک شهر تقریبا بی نقص» محصول 2016 ایتالیا است که فابیو ولو ، سیلویو اورلاندو ، ناندو پائونه ،کارلو بوچی روسو و میریام لئونی در آن بازی کرده اند .

502

کد خبر: 917293

وب گردی

وب گردی