معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: شهر ماکو بعد از اینکه منطقه آزاد تجاری-صنعتی شد گامهای موثری در راستای پیشرفت همه جانبه در تمامی زمینه ها برداشته است.

به گزارش ایسکانیوز، حسین حمزه لو در مراسم آغاز به کار جشن نوروز ۹۷ که در محل نمایشگاه ها و همایش های بین المللی منطقه آزاد ماکو برگزار شد، گفت: سازمان در راستای پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای شاد و مفید برای گردشگران و مردم منطقه آزاد ماکو در نوروز ۹۷ اقدام به برگزاری جشن نوروزی کرده است.

وی یکی از رسالت‌های نوروز را تقویت صله ارحام عنوان کرد و ادامه داد: در نوروز نباید به غیر از صفا و صمیمیت، چیز دیگری را به خانه راه دهیم و این سبب ساز دوری همیشگی ما از غم و اندوه می‌شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد تجاری_صنعتی ماکو، این منطقه رابا شهرهایی باصفا، تاریخی ایران عنوان کرد و گفت: شهر ماکو بعد از اینکه منطقه آزاد تجاری-صنعتی شد یک گام به سوی پیشرفت همه جانبه در تمامی زمینه ها پیمود.

وی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ماکو در آینده نزدیک مقصد اول گردشگران خواهد بود برنامه داریم تا منطقه آزاد ماکو تبدیل به ویترین فرهنگی، مدنیت و تاریخی را در سطح کشور به خود اختصاص دهد.

حمزه لو در پایان با تاکید بر اینکه سازمان از تمامی فرصت‌ها در راستای جذب گردشگر به صورت مفید بهره‌مند خواهد شد ادامه داد: جذب گردشگر برای مناطق آزاد از مقوله‌های مهم شمرده می‌شود و در این راستا سازمان اقدامات چشمگیری کرده است و ادامه این اقدامات در آینده نزدیک، پر رنگ تر به چشم خواهد خورد.

به گزارش ایسنا؛ این جشنواره از ۲ فروردین لغایت ۱۰ فروردین در محل همایش ها و نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از ساعات ۲۱ شب، با حضور گروه موسیقی از جمهوری خودمختار نخجوان برگزار خواهد شد.

کد خبر: 917315

وب گردی

وب گردی