معاونت استانداری سیستان و بلوچستان روز ملی پاکستان را تبریک گفت

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری با حضور در کنسولگری پاکستان در زاهدان روز ملی این کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، محمدهادی مرعشی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری به همراه مدیرکل دفتر استاندار صبح امروز با حضور در کنسولگری پاکستان، روز ملی این کشور را به سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان در زاهدان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه تأسیس جمهوری اسلامی در دو کشور ایران و پاکستان از مهمترین مشترکات دو کشور است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نخستین کشوری بود که جمهوری اسلامی پاکستان را به رسمیت شناخت و این دو کشور بخاطر مشترکات زیاد تاریخی، فرهنگی و دینی روابط ناگسستنی با یکدیگر دارند.

مرعشی با ذکر این مطلب که دو کشور دارای مرز مشترک طولانی هستند، ادامه داد: ‏مردم و مرزنشینان دو سوی مرز ارتباطات و قرابت های زیادی با هم دارند و هیچگونه اختلاف و مشکلی در بین دو کشور وجود ندارد و کسانی که بدنبال ایجاد نا أمنی در این مرزها هستند، خارج از این دو کشور بوده و مطامع آنان در ایجاد نا آرامی در دو کشور است که بحمدالله با تعامل بین دو دولت، مراودات و همکاری های بسیاری در حوزه سیاسی، اقتصادی فرهنگی بین آنان برقرار است.

محمد رفیع سرکنسول پاکستان در زاهدان هم در این دیدار ضمن تشکر از حضور مقامات جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان، به نیابت از نخست وزیر و رییس جمهور این کشور پیام آنها را برای بزرگداشت روز ملی پاکستان را قرائت کرد.
@ravabet_sb
https://t.me/ravabet_sb/8033

کد خبر: 917350

وب گردی

وب گردی