خط مشی اصلی صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۷

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید ملی و حمایت از کالای داخلی خط مشی اصلی صنعت، معدن و تجارت استان در سال ۹۷ است.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" اظهار داشت: امسال مهم‌ترین سیاست و خط مشی اساسی تولید در کهگیلویه و بویراحمد عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی است.

وی افزود: ریاست جمهوری نیز در سخنرانی نوروزی بر اولویت تولید و اشتغال تأکید و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در نخستین روز سال جدید با توجه به اهمیت تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی در رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی به شعار سال لبیک گفت.

دیودیده بیان کرد: این موضوع وظیفه مجموع صنعت، معدن و تجارت استان اعم از بخش های دولتی، کارآفرینان، صنعت‌گران، معدن‌کاران، صادرکنندگان، تجار و اصناف را دوچندان کرده و بر این اساس اعلام می‌کنیم که با تلاشی مضاعف، تولید کالا و خدمات با کیفیت و قیمت مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده تا ضمن تامین انتظارات مردم، زمینه حضور تاثیرگذار و باکیفیت تولیدات استان در بازارهای جهانی فراهم شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال 96 فراز و نشیب‌ها و تلخی‌هایی برای کشور و استان داشت اما خوشبختانه در حوزه تولید کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌ها و ایجاد آمادگی‌هایی مؤثر برای یک حرکت جهشی در صنعت و تولید صورت گرفت.

وی گفت: پرداخت بیش از دو هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای نخستین بار در استان، شروع اولین سرمایه‌گذاری بزرگ و تاثیرگذار مجموعه‌های سرمایه‌گذاری دولتی در استان در فسفات چرام، پیشرفت فیزیکی امیدوارکننده پتروشیمی گچساران، صدور مجوزهای قانونی پتروشیمی بویراحمد و رشد بالغ بر 800 درصدی سرمایه‌گذاری‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده در استان از مهم‌ترین این موفقیت‌ها بود.

کد خبر: 917395

وب گردی

وب گردی