پیوستن معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد به کمپین «حمایت از کالای ایرانی»

حجت الاسلام دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، دکتر رضا نصیری مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد و جمعی از تشکل های این دانشگاه همراه با جمعی از اساتید ومسئولان با پیوستن به کمپین «حمایت از کالای ایرانی» آمادگی خود را برای تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در این رابطه اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید در مشهد مقدس و نامگذاری امسال با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» و با توجه به اینکه این‌بار مخاطب اصلی رهبر معظم انقلاب مردم بودند، جمعی از اساتید دانشگاه، فعالان دانشجویی و رسانه‌ای از همین روزهای ابتدای سال با راه‌اندازی کمپین «حمایت از کالای ایرانی» برای محقق کردن این شعار مهم دست به‌کار شدند.

بنابراین گزارش، بعد از شکل‌گیری این کمپین؛ حجت‌الاسلام رستمی معاون سیاسی فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام کرمی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام نبوی مسول نهاد رهبری در دانشگاه‌های پیام نور استان تهران، حجت‌الاسلام اکبری‌اقدم مسول نهاد رهبری در دانشگاه علامه، حجت‌الاسلام میراحمدی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه امیرکبیر با پیوستن به کمپین «حمایت از کالای ایرانی» آمادگی خود را جهت تلاش برای تحقق شعار سال 97 اعلام کردند.

سید محمدحسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان، حجت‌الله عبدالملکی، قاسم جعفری، کیومرث یزدان‌پناه، جلیل دارا ملکی، فواد ایزدی، سعید زیبا کلام، رضا ملکی، سیدعباس احمدی و هاشم داداش‌پور از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ و از اساتید مطرحی هستند که با پیوستن به کمپین « حمایت از کالای ایرانی» آمادگی خود را برا تحقق بخشیدن به مطالبه مهم رهبری برای حمایت از کالای ایرانی اعلام کردند.

همچنین حجت‌الاسلام کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس ارشد مدیریت استراتژیک و سفیر اسبق در مکزیک و استرالیا، رضا نصیری مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، ابوالفضل نصیرزاده معاون فرهنگی اجتماعی بسیج کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و حجت‌الاسلام شیخ‌قمی مدیر دوره تخصصی تربیت مبلغه غرب، امین بختیاری عضومجمع عالی معتمدین و بزرگان بختیاری هم به کمپین « حمایت از کالای ایرانی» پیوستند.

گفتنی است، انجمن علمی مخاطرات دانشگاه تهران، اندیشکده روابط بین الملل، باشگاه تخصصی "تحقیقات صنعتی" باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، بسیج کارمندی دانشگاه شاهد و هیئت پیامبر اعظم (ص) دانشگاه شاهد هم به این کمپین پیوستنه‌اند.

همچنین اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالتخواه دانشجویی، سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا)، اتحادیه مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات، مجمع اسلامی دانشجویان پیرو امام و رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و تشکل پیروان ولایت مطلقه فقیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز با پیوستن به کمپین « حمایت از کالای ایرانی» به مطالبه رهبر معظم انقلاب برای این موضوع لبیک گفتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی محمودآباد، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران بابلسر، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمل، بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل، بسیج دانشجویی دانشگاه علم و فناوری بهشهر، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور محمودآباد، بسیج دانشجویی دانشکده صنعت نفت محمودآباد، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بابل و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ساری نیز پیوستن خود به این کمپین را اعلام کردند.

لازم به ذکر است، جمعی از فعالان دانشجویی، رسانه‌ای و خبرنگاران نیز با حضور در این کمپین آمادگی خود را برای محقق کردن شعار سال اعلام کردند.

کبری محمدی سخنگوی کمپین «حمایت از کالای ایرانی» در رابطه با شکل‌گیری این کمپین گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر سیل عظیم تولیدات خارجی باعث شده صدمات بسیار زیادی به کشور وارد شود و در نتیجه بیکاری بسیاری از جوانان کشور و مشکلات اقتصادی را در پی داشت.

وی ادامه داد: بعد از نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان « حمایت از کالای ایرانی» جمعی از دانشگاهیان و فعالان رسانه‌ای تصمیم گرفتند از همان روز اول سال با راه‌اندازی این کمپین مردم را به خرید و حمایت از کالای ایرانی تشویق کنند.

محمدی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی، معرفی کالاهای با کیفیت داخلی، پیگیری مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی‌رویه از مسئولان و تلاش برای ایجاد روحیه خوباوری در بین مردم و تولید کنندگان از مهمترین اهدافی است که برای ایجاد این کمپین در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب و برای اینکه « حمایت از کالای ایرانی» به یک فرهنگ تبدیل شود، نیاز است که همه دلسوزان نظام همکاری کنند، که تا کنون بسیاری از آنها با پیوستن به کمپین آمادگی خود را اعلام کرده‌اند، امیدواریم با پیوستن مسئولان، اساتید، دانشگاهیان و تشکل های دانشجویی دیگر هم با قدرت بیشتری به سمت هدف حرکت کنیم.

لازم به ذکر است علاقمندان برای پیوستن به کمپین « حمایت از کالای ایرانی» می‌توانند از اینجا اقدام کرده یا به آیدی تلگرامی @hemayatkala_ir مراجعه کنند.

منبع: فارس

۲۰۱

کد خبر: 917428

وب گردی

وب گردی