اسکان ۳۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی در جوار امامزادگان / امکان بهره‌مندی مسافران از برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف از اسکان ۳۰۰ هزار نفری مسافران نوروزی از ابتدای شروع سفرها تا امروز در جوار امامزادگان کشور خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با اسکان در کنار بقاع متبرکه از برنامه‌های فرهنگی این مکانهای مقدس در قالب طرح آرامش بهاری هم بهره مند شوند،.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدکاظم موسوی متقی مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برنامه های طرح آرامش بهاری در امامزادگان کشور ،یکی از خدمات این طرح را اسکان مسافران نورزوی برشمرد و درباره اسکان زائران و مسافران نوروزی در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اظهار کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه جامع موقوفات کشور ۳۰۰ هزار نفر در زائرسراها و مکانهای اقامتی امامزادگان از ابتدای سفرهای نوروزی تا کنون اسکان داده شده‌اند.
وی با بیان اینکه هزینه زائرسراها و مکانهای اقامتی امامزادگان نسبت به هتلهای شهری و میان‌جاده‌ای بسیار کمتر است، تصریح کرد: این زائرسراها برای اقامت نوروزی قشر متوسط جامعه است..
مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه هرساله یکی از مکانهای اسکان نوروزی در جوار آستان مقدس امامزادگان است، گفت: مردم می‌توانند با اسکان در کنار بقاع متبرکه از برنامه‌های فرهنگی این مکانهای مقدس در قالب طرح آرامش بهاری هم استفاده کنند.
موسوی متقی ضوابط اسکان در زائرسراها را همانند هتل ها دانست و گفت: خانواده‌هایی که می‌خواهند اقامتی با آرامش کنار مضجع شریف امامزادگان داشته باشند، می‌توانند در زائرسراها مستقر شوند.
روابط عمومی سازمان اوقاف

۷۰۵

کد خبر: 917518

وب گردی

وب گردی