هزینه اقامت یک شب در استان گلستان چقدر است؟

با شروع نوروز و افزایش سفر‌های نوروزی خانواده‌ها در صدد تهیه هتل در مکان تفریحی و سرسبز هستند که یکی از این مکان‌ها استان گلستان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بررسی‌های میدانی میزان از هتل‌های این شهر نشان دهنده آن است که در یک هتل پنج ستاره اتاق دو تخته به قیمت ۳۹۰ هزار تومان، اتاق پردیس با ظرفیت دو نفر و سرویس دو نفره ۶۸۰ هزار تومان، سوئیت پردیس با ظرفیت دو نفر و دو نفر سرویس یک میلیون تومان و قیمت سوئیت‌های ویژه دو نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سوئیت ویژه ۴ نفره با یک سرویس اضافه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در یک هتل چهار ستاره یک اتاق یک تخته ۲۶۹ هزار تومان، اتاق دو تخته ۳۴۴ هزار تومان، سوئیت دو نفره ۴۴۰ هزار تومان و سوئیت رویال با ظرفیت ۲ نفره و با یک سرویس اضافه ۵۶۹ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

در یک هتل سه ستاره اتاق دو تخته دبل و توئین به ارزش ۲۴۰ هزار تومان، اتاق سه تخته و با یک سرویس اضافه ۳۰۰ هزار تومان و اتاق چهار تخته به همراه یک سرویس اضافه ۳۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

در یک هتل دو ستاره اتاق دو تخته ۱۸۵ هزار تومان، اتاق سه تخته ۲۳۰ هزار تومان و اتاق چهار تخته ۳۵۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

برای یک هتل یک ستاره در این شهر اتاق دو تخته ۱۱۰ هزار تومان، اتاق سه تخته ۱۴۰ هزار تومان، سوئیت سه نفره ۲۱۰ هزار تومان و سوئیت چهار نفره ۲۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شد.

منبع: میزان

400

کد خبر: 917592

وب گردی

وب گردی