امامزادگان قطب فرهنگی هستند

عضو هیئت رئیسهٔ مجلس خبرگان رهبری گفت: امامزادگان ظرفیت تبدیل شدن به کانون جوش وخروش دینی را دارند .

به گزارش ایسکانیوز، امام جمعه موقت تهران دربازدید از طرح آرامش بهاری در میامی مشهد مقدس گفت:مرقد مطهر امامزادگان علیهم‌السلام، کانون عشق به خداوند و عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین است؛ و ظرفیت آن را دارد که کانون جوش و خروش دینی باشد. آیت الله سید احمد خاتمی در بازدید از طرح آرامش بهاری در امامزاده یحیی.میامی خراسان رضوی با قدردانی از مجریان طرح آرامش بهاری تصریح کرد:همان‌ گونه که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تعبیر «قطب_فرهنگی» برای امامزادگان را فرمودند،الحمدالله من شاهد این جوش و خروش در امامزاده یحیی میامی بودم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در طرح آرامش بهاری این امامزاده شاهد یک گروه از عزیزان روحانی بودم که با انگیزه و مبتکرانه، نقش دینی خود را ایفا می‌کردند.

وی تاکید کرد :در حوزه عمران از 100 هکتار زمین اطراف امامزاده، 25 هکتار به فضای سبز اختصاص پیدا کرده است که اقدام ارزشمندی است.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: این امامزاده با این مدیریت و ظرفیت جا دارد که از الآن فراخوان داده شود که کسانی که مایل‌اند چند روزی درجوار این امامزاده لازم‌التعظیم مقیم باشند، نام‌نویسی کنند که البته باید همراه با برنامه‌ریزی دقیق فرهنگی باشد.

روابط عمومی سازمان اوقاف

۷۰۵

کد خبر: 917627

وب گردی

وب گردی