مرزها خط مقدم هدف دشمن هستند

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش نیروهای انتظامی و دریابانی استان گفت: با فعالیت شبانه‌روزی این دو نیرو امنیت مرزها و داخل استان به‌طور مطلوب برقرار است.

به گزارش ایسکانیوز آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر امروز در نشست با فرماندهان انتظامی و دریابانی استان بوشهر با قدردانی از آمادگی پلیس در تامین امنیت ایام نوروز استان بوشهر اظهار داشت: خدمات‌رسانی پلیس برای تامین امنیت در ایام نوروز به شهروندان و مسافران قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به نقش مهم نیروهای انتظامی و امنیتی در برقراری امنیت پایدار افزود: نقش امنیت در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست، در هر جامعه‌ای که امنیت حاکم باشد، قطعا بستر و زمینه برای یک زندگی سالم فراهم می‌شود که نقش مهم نیروهای انتظامی و امنیتی قابل توجه است.

صفایی بوشهری مرزها را خط مقدم هدف دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن در پی تخریب امنیت کشور است، مرزها خط مقدم هدف دشمن هستند و از طرفی همین مرزها سنگر نخست دفاع از امنیت کشور است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مرز 700 کیلومتری دریایی استان عنوان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی و دریابانی با تمام توان و تجهیزات کامل امنیت مرزها و داخل استان را به طور مطلوب برقرار کرده‌اند.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان بوشهر با تبریک آغاز سال جدید اظهار داشت: پلیس برنامه‌های مدون و علمی را برای برقراری نظم، امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام انجام داده است.

سردار خلیل سردار واعظی با بیان اینکه از ابتدای سال 97 با تلاش ماموران انتظامی شاهد افزایش 164 درصدی کشف سرقت‌ها بوده‌ایم، گفت: پلیس استان در این ایام بیش از 153 میلیارد ریال کالای قاچاق را از قاچاقچیان کشف کردند.

کد خبر: 917668

وب گردی

وب گردی