آمادگی کامل شبکه نمایندگی های سایپا در ارائه خدمات امدادی به مسافران

مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل نمایندگیهای منتخب سایپا برای ارائه خدمات امدادی به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد .

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ به نقل از سایپا نیوز، اردشیر امینی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمایندگی‌های منتخب سایپایدک در هفته اول سال با ارائه خدمات به موقع، نیاز مشتریان را به خوبی رفع کرده‌اند و در هفته دوم تعطیلات نیز با آمادگی کامل به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند.
او ادامه داد: گزارشات دریافتی از نیمه اول تعطیلات مبنی بر عدم وجود مشکل خاصی در ارائه خدمات بوده و با کمبودی مواجه نبوده‌ایم .
مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: تمام شبکه نمایندگی‌ها که در ایام نوروز به ارائه خدمات مشغول هستند، کیفیت را مبنای رضایت مشتری می‌دانند؛ لذا شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان تلاش می‌کند بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.
امینی افزود: رضایت مشتری و ایجاد اطمینان خاطر برای مشتری به منظور انجام سفری ایمن و بدون دغدغه وظیفه ذاتی سایپایدک می‌باشد و به همین منظور تمام امکانات برای برگزاری بزرگترین طرح امدادی گروه سایپا فراهم شده است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: همکاران ما در انجمن‌های صنفی، دفاتر منطقه‌ای، امداد خودرو و سایپایدک بر عملکرد نمایندگی‌های فعال در طرح امداد نوروزی نظارت می‌کنند تا این طرح به بهترین شکل برگزار شود.
او در ادامه گفت: در امداد نوروزی امسال کاهش زمان انتظار مشتری، افزایش رضایت مشتریان و پوشش کامل جغرافیایی در طرح مد نظر قرار گرفته است که خوشبختانه در مرحله اول اجرای طرح، اهداف یاد شده محقق شده است. حضور به موقع در محل امدادخواه امسال مورد تاکید ویژه قرار گرفته و سعی کرده‌ایم با تجهیز و نوسازی ناوگان امدادی، فاصله زمانی تماس تا حضور امدادگر را به حداقل برسانیم.
به گفته امینی، بر اساس راهبردهای گروه سایپا در طرح امداد نوروزی سال 97 افزایش رضایت مشتریان و ارتقاء کیفیت خدمات از اهداف اصلی در حوزه خدمات می‌باشد و به همین منظور، در تماس تلفنی با تمام دریافت کنندگان خدمات ، میزان رضایت آنان از خدمات امدادی به طور روزانه مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.
او اظهار داشت: آموزش فنی گسترده به امدادگران، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی، تحلیل شبکه و جانمایی مناسب پایگاه‌های ثابت، سیار و شبانه‌روزی و سرعت در ارسال قطعات به تمام نقاط کشور در افزایش رضایت مشتریان تاثیرگذار بوده است.
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا افزود: امیدوارم هموطنان عزیز در طول سفر با مشکلی مواجه نشوند اما اگر احیانا مشکلی پیش آمد می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره تلفن‌ 096550 تماس بگیرند و درخواست خدمات امدادی نمایند . ما متعهد هستیم در کوتاهترین زمان ممکن با ارائه خدمات در تعطیلات به مشتریان محترم، آسودگی خاطر برای ایشان ایجاد نماییم.

400

کد خبر: 917686

وب گردی

وب گردی