رهنمودهای مقام معظم رهبری در مدیریت اعتکاف مورد توجه قرارگیرد

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در مدیریت اعتکاف مورد توجه برنامه‌ریزان قرار گیرد و بر اساس آن قدم برداشته شود.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام موسی محبی صبح دوشنبه در جمع رابطان فرهنگی ستاد اعتکاف نهاوند عنوان کرد: باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در مدیریت اعتکاف مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد و بر اساس آن قدم برداشته شود.

وی بابیان اینکه سنت اعتکاف از پر برکت ترین سنت های الهی است که هرسال با شور و شوق خاصی برگزار می‌شود، افزود: مهمترین وظیفه این اداره سامان دهی وهدایت گری و هموارسازی این مسیر برای کسب معنویت و دستیابی به خلوص نیت است.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند بااشاره به تلاش و کوششس رابطان فرهنگی و متولیان فرهنگی مساجد و تقدیراز زحمات دست اندرکاران و خادمین اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت معنوی بی نظیری است که افراد با دل و جان در آن حضور پیدا می‌کنند بنابراین توجه به نصیحت ها و رهنمودهای رهبری درمدیریت اعتکاف بسیار راه گشا است.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز از برگزاری طرح های ویژه قرآنی جذاب و متنوع برای معتکفین شهرستان نهاوند در ایام‌البیض ماه رجب خبر داد.

حبیب سلگی بهره‌برداری بهینه از فرصت استثنایی و فضای معنوی اعتکاف، ایجاد علاقه و انس بیشتر مؤمنان و مؤمنات به‌ویژه معتکفان با قرآن و آموزه‌های مصحف شریف و توسعه و تعمیق فرهنگ حیات‌ بخش قرآن‌کریم در میان معتکفان را از مهمترین اهداف این طرح ذکر کرد.

سلگی افزود: در همین زمینه با اساتید قرآنی شهرستان برای آموزش قرآن در اعتکاف و طرح مذکور هماهنگی بعمل آمده است.

وی اظهارداشت: این طرح با مشارکت واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در روزهای یازدهم تا سیزدهم فروردین برگزار خواهد شد.

901

کد خبر: 917712

وب گردی

وب گردی