اولویت های استان کرمانشاه در سال 97 از زبان معاون استاندار

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه گفت: انشالله از ثروت هایی که خداوند در این استان نهاده است بتوانیم در جهت توسعه استان به خوبی بهره وری و ظرفیت های بالقوه را به بالفعل ارتقا دهیم.

محمدابراهیم الهی تبار در رابطه با اولویت های استانداری کرمانشاه در سال 97 در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در حوزه مسائل امنیتی در رابطه با بازارچه های مرزی انشالله بتوانیم آنها را فعال کنیم . در بحث بازگشایی برخی از مرزها در سال جاری تلاش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همچنین در رابطه با موضوع سرمایه گذ اری در استان فعالیت خواهیم کرد تا به شکلی بتوانیم بحث سرمایه گذاری توانمندتر نسبت به گذشته شود و یک فضای امنی را برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم کنیم.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: در حوزه اجتماعی آن چیزی که مهم است بحث افزایش مشارکت اجتماعی به عنوان محور اصلی کار در استانداری است تا بتوانیم با استفاده از نظرات صاحب نظران فعال باشیم. در حوزه جامعه شناسی با کمک صاحب نظران بتوانیم پایه ای را در حوزه آسیب های اجتماعی، تامین اجتماعی، فرهنگ ایثار و شهادت ترویج و ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده از ظرفیت های قوی استان در مسائل فرهنگی و نگاه مردم به حوزه توسعه در استان را در قالب یک برنامه نظام مند توسعه می دهیم.

الهی تبار گفت: در حوزه مسائل سیاسی نشاط سیاسی و توانمندی احزاب در استان را افزایش خواهیم داد.

معاون سیاسی استاندار با بیان این که تقویت حوزه رسانه و مطبوعات را در سال جاری دنبال خواهیم کرد، افزود: توانمندسازی کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد در استان را مد نظر داریم که می توان در حوزه مشارکت اجتماعی به عنوان یکی از ظرفیت های استان به آن توجه کرد و از ظرفیت های سمن ها و سازمان های مردم نهاد استفاده کرد .

وی با بیان این که کرمانشاه استان ثروتمندی است، گفت: ثروت استان در حوزه تمدن و تاریخ، در حوزه منابع طبیعی( دارا بودن دشت های حاصل خیز استان و بارش های خوبی که دارد) و ذخایر معدنی خوب به عنوان استان ثروتمندی است.

الهی تبار با اشاره به ظرفیت های فرهنگی خوب این استان افزود: اقوام و مذاهب مختلف به ما کمک می کند تا بتوانیم از این ظرفیت ها به عنوان فرصت استفاده کنیم.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به وجود زیرساخت های بسیار خوب در حوزه مسائل حمل و نقل ادامه داد: در استان فرودگاه ها و نیروگاه های خوبی داریم.

وی گفت: انشالله بتوانیم از این ثروت هایی که خداوند در این استان نهاده است در جهت توسعه استان به خوبی بهره وری و ظرفیت های بالقوه را به بالفعل ارتقا دهیم.

901/900

کد خبر: 917795

وب گردی

وب گردی