اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر ۵ درصد افزایش یافت

استاندار بوشهر گفت: اقامت گردشگران نوروزی در استان ۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در آئین آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دیلم اظهار داشت: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اتفاقات خوبی را در استان بوشهر شاهد بودیم.

وی به توسعه مراکز تامین اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تا چهار سال پیش تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان سه مرکز بود که با فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد سه برابر شدند تعداد این مراکز هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حالی که دولت تدبیر و امید با دست خالی کشور را تحویل گرفت ولی اقدامات خیلی خوبی برای توسعه و آبادانی کشور در زمینه‌های خوبی داشته است.

وی بیان کرد: دولت برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات در نقاط مختلف کشور تلاش بسیار زیادی داشته است و در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی اجرایی شده است.

گراوند به وضعیت حضور گردشگران نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پنج میلیون خودرو در سطح استان بوشهر تردد داشته‌اند و شاهد افزایش ۱۴ درصدی ورودی به استان و ۹ درصدی خروجی استان هستیم.

وی همچنین از افزایش پنج درصدی اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و افزود: بوشهر به عنوان منطقه هدف گردشگری مد نظر مسافران نوروزی بوده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت در توسعه زیرساخت‌ها سنگ تمام گذاشته است گفت: طرح‌های مهمی در عرصه‌های مختلف در استان بوشهر اجرا شده و یا در دست اجرا است.

901

کد خبر: 917927

وب گردی

وب گردی