افتتاح آزمایشی «رادیواینترنتی غدیر» در روز ولادت حضرت علی(ع)

آیت الله سعید شاه آبادی از افتتاح آزمایشی «رادیواینترنتی غدیر» در روز ولادت حضرت علی(ع) خبر داد ، و از این رادیو اینترنتی به‌عنوان نخستین رادیوی تخصصی در حوزه‌ غدیردر کشور یاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی، رئیس موسسه‌ غدیرشناسی اظهار کرد: مؤسسه غدیرشناسی با راه اندازی آزمایشی رادیو غدیر سعی میکند پیشرو در زمینه غدیرپژوهی باشد و به‌همین جهت تلاش کردبم این رادیو بسط پیدا کند، تا تحولی در دسترسی به منابع همیشگی در زمینه غدیرپژوهی ایجاد شود. به‌همین جهت ما در صبح روز 13 رجب امسال در نوروز 97 و همزمان با ایام البیض ماه رجب، « رادیوی آزمایشی اینترنتی غدیر» را با ویژه برنامه هایی برای معتکفین عزیز با 9 پادکست کوتاه حداکثر 10 دقیقه ای افتتاح میکنیم.

شاه آبادی یادآور شد: «با توجه به این‌که رادیو غدیر یک رادیو اینترنتی است، لذا قابلیت این‌را خواهد داشت تا متوجه شویم این رادیو چه تعداد شنونده دارد و چه بخش‌هایی از رادیو بیش‌تر شنیده می‌شود». وی اظهار امیداواری کرد که مؤسسه غدیرشناسی بتواند با عنایت امیرالمؤمنین(ع) ساعات پخش این رادیو را تا روز غدیر به 5 ساعت در روز برساند.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه غدیرشناسی، این رادیو در دوره آزمایشی خود از طریق کانال تلگرامی @radioghadiir قابل دسترسی است و سایت اینترنتی آن به نشانی www.radioghadir.com نیز در نیمه شعبان امسال (اردیبهشت 97) راه اندازی خواهد شد.

رئیس مؤسسه غدیرشناسی در پایان به فعالیت های گسترده مؤسسه غدیرشناسی در سال 97 اشاره داشت و اضافه کرد : در تعطیلات عید نوروز در حال برنامه ریزی و مشورت با شخصیت های فرهنگی کشور هستیم که به زودی اهم برنامه های این مؤسسه، رسانه ای خواهد شد.

503

کد خبر: 917981

وب گردی

وب گردی