ویگانو: نگران عدم ورود سلاح به ایران نیستم

مربی ایتالیایی اهداف پروازی در خصوص دلایل عدم صعود کشورش به جام جهانی فوتبال گفت: نمی‌توانم جواب قطعی دهم اما شاید دلیلش این باشد تعداد زیادی از بازیکنان ایتالیا در تیم‌های مختلف دنیا بازی می‌کنند.

به گزارش ایسکانیو ز، رودولفو ویگانو مربی ایتالیایی اهداف پروازی که برای مذاکره به ایران آمده در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: من چندین سال قبل اینجا برای یک مسابقه دعوت شده بودم و خاطره بسیار خوبی از این مسابقات داشتم. از آنجا که در این زمینه تجربه دارم از سوی رئیس فدراسیون ایران دعوت شدم. خیلی خوشحالم که این فرصت فراهم شد تا در اینجا باشم و به فدراسیون ایران کمک کنم.

* فدراسیون میادین تیراندازی خوبی دارد

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما شرایط خاصی برای حضور در تیم ملی دارید، گفت: خیر همه چیز خوب است. تسهیلاتی داریم. فدراسیون میادین تیراندازی خوبی در اختیار دارد. ما همه نکات را روز به روز آنالیز می‌کنیم تا ببینیم به چه چیزهایی نیاز داریم. امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود.

* نیاز باشد در ایتالیا سلاح‌ها را تجهیز می‌کنیم

مربی ایتالیایی اهداف پروازی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ما محدودیت‌هایی را در خصوص ورود سلاح و فشنگ به ایران داریم، در این خصوص چه برنامه‌ای دارید، عنوان کرد: در این خصوص نگران نیستم. در حال حاضر سلاح‌هایی داریم هرچند برخی از آنها ممکن است قدیمی باشند اما با تغییراتی که در قنداق‌های سلاح‌ها می‌دهیم شرایط خوبی برقرار خواهد شد. اگر نیاز باشد در کمپ‌هایی که در ایتالیا داریم سلاح‌ها را تجهیز می‌کنیم. در خصوص فشنگ هم این طور که مطلع شدم کارخانه خوبی در ایران وجود دارد. البته ویژگی‌هایی برای فشنگ ورزشی نیاز است که ما آن را مطرح می‌کنیم تا کارخانه ایرانی آن را لحاظ کند و فشنگ‌های باکیفیت داشته باشیم.

* پیش‌بینی کردن نتیجه سخت است

ویگانو در پاسخ به این سوال که چقدر از ملی‌پوشان ایرانی شناخت داشتید و برنامه‌تان برای کسب نتیجه چیست، تصریح کرد: سوال خوبی است. پیش‌بینی کردن قطعی نتیجه بسیار مشکل است. من درباره هیچ چیزی قول ندادم. فقط می‌دانم همه ما به عنوان یک گروه تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم و فعالیت می‌کنیم. فدراسیون، تیراندازان و به خصوص رئیس فدراسیون متعهد هستیم تمام تلاش‌مان را بکنیم. برای اینکه بتوان دیواری را خراب کرد باید ضرباتی را وارد کرد و آرام آرام پیش رفت. اگر تلاش‌مان را انجام دهیم به نتیجه هم خواهیم رسید.

این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را دنبال می‌کنید، عنوان کرد: من یک ایتالیایی هستم و طبیعتا به فوتبال علاقمند هستم. فوتبال را دوست دارم و این رشته را دنبال می‌کنم؛ نه فقط تیم ملی ایتالیا بلکه بازی‌های دیگر را دنبال می‌کنم.

* جهت دادن لژیونرها در تیم ملی فوتبال ایتالیا سخت بود

وی در خصوص عدم صعود ایتالیا به جام جهانی، خاطرنشان کرد: من تیرانداز هستم نه یک فوتبالیست. نمی‌توانم جواب قطعی دهم اما شاید دلیلش این باشد تعداد زیادی از بازیکنان ایتالیا در تیم‌های مختلف دنیا بازی می‌کنند. به همین دلیل 7-8 بازیکن تیم ملی ایتالیا در تیم‌های دیگر فعالیت می‌کنند بنابراین جهت دادن آنها در سمت و سوی تیم ملی ممکن است سخت باشد. شاید این یکی از دلایلی باشد که باعث شد تا ایتالیا به جام جهانی صعود نکند.

602

کد خبر: 918004

وب گردی

وب گردی