قطع درختان معابر شهری سلماس

شهردار سلماس گفت: شهرداری سلماس هیچگونه مجوزی برای قطع درختان معابر شهری صادر نکرده است و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، احسان صدقیانی فر با تبریک سال جدید به همه مردم و شهروندان سلماس، در پاسخ به تصاویر منتشر شده از قطع غیرقانونی درختان معابر شهری سلماس در فضای مجازی گفت: شهرداری سلماس هیچگونه مجوزی برای قطع درختان معابر شهری صادر نکرده و علیه کسانی که در ایام تعطیل نوروز97 دست به این اقدام زده اند، اقدام قانونی و قضایی علیه افراد مذکور انجام داده است.

صدقیانی فر همچنین در پاسخ به تصاویر منتشر شده از نابسامانی و وضعیت نامناسب اراضی اطراف محل دفع پسماند سلماس گفت: از نظر قانونی شهرداری فقط مسئولیت اجرای سایت پسماند زباله را برعهده دارد ولی متاسفانه دستگاههای ذیربط برای ساماندهی سایت دفع زباله سلماس پیشقدم نمی شوند.

وی با اشاره به علل عدم جابجایی محل فعلی دفع زباله و پسماند شهرستان بیان کرد: انتقال سایت پسماند به محلی جدید محدودیتهای خاص خود را دارد و مقاومت مردم ان منطقه را هم در برخواهد داشت.

شهردار سلماس تصریح کرد: برای سال 97 پروژه فنس کشی سایت دفع زباله را در برنامه داریم که با اجرای ان تا حدود زیادی مشکلات زیست محیطی مناطق اطراف این سایت از جمله بحث پلاستیک های سرگردان حل خواهد شد.

901

کد خبر: 918036

وب گردی

وب گردی