آوار ساخت و ساز بنیاد مستضعفان روی سر دانشجویان جندی شاپور!

حدودا 20 روز پیش بود که عزم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تاسیس یک مجموعه بزرگ تجاری در منطقه گلستان اهواز و به دنبال آن تخریب قسمت مهمی از خوابگاه دانشجویی صدف برای الحاق آن به این پروژه اقتصادی رسانه ای شد.

به گزارش ایسکانیوز، حدودا 20 روز پیش بود که عزم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای تاسیس یک مجموعه بزرگ تجاری در منطقه گلستان اهواز و به دنبال آن تخریب قسمت مهمی از خوابگاه دانشجویی صدف برای الحاق آن به این پروژه اقتصادی رسانه ای شد.

خبری که انتشار آن واکنش های منفی زیادی ایجاد کرد و تا حدی موجب عقب نشینی مسئولین بنیاد از تصمیم خود برای تخریب و دست درازی به تنها محل اسکان و آرامش تعداد زیادی از دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی اهواز شد .

حال با فروکش کردن تب اولیه این اخبار و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، همانطور که پیش تر اعلام شد برخی فعالیت های مربوط به ساخت و ساز این مجتمع تجاری در حال انجام است و هنوز هم تخریب خوابگاه صدف جزئی از پروژه است و گویی بنیاد با وجود چند هزار متر زمینی که در آن محدوده در اختیار دارد کماکان تصمیمی برای چشم پوشی از تخریب 700 متر از خوابگاه دانشجویی صدف اتخاذ نکرده و هر آن ممکن است دیوار کناری خوابگاه با بولدوزر تخریب و متراژ ذکر شده تحت مصادره بنیاد مستضعفان قرار گیرد .

به گزارش ایسکانیوز، دکتر ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز چندی پیش در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص اختلاف دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بنیاد مستضعفان بر سر زمین خوابگاه صدف گفت: اختلاف نظری بین بنیاد مستضعفان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور وجود دارد، بنیاد مستضعفان معتقد هستند بخشی از زمین خوابگاه متعلق به آنان است و ما معتقد هستیم خیر چنین نیست؛ تازه اگر بخشی از زمین هم متعلق به آنان باشد چون خوابگاه است ما به ازایش را زمین بگیرند.

وی افزود: ما تعامل، هماهنگی ها و همکاری های زیادی با بنیاد مستضعفان در استان داریم، هماهنگی ها و همکاری های زیادی هم دانشگاه با بنیاد مستضعفان دارد قطعا مطمئن باشید نه بنیاد مستضعفان زیر ضرر ما و دانشگاه می روند و نه ما از حق و حقوق دانشجویان کوتاه می آییم و ان شاء الله مشکل حل می شود.

رییس دانشگاه جندی شاپور در پایان گفتگو با رد کردن نگرانی ها در خصوص خوابگاه صدف خاطرنشان کرد: ان شاء الله مشکل حل می شود، مگر می شود مشکل دانشجویان حل نشود.

۲۰۱

کد خبر: 918078

وب گردی

وب گردی