ثبت‌نام از ۸۰ هزار داوطلب برای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰

مسئولان برگزاری المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو زمان ثبت‌نام از داوطلبان این بازی‌ها را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، سازمان‌دهندگان المپیک و پارالمپیک 2020 در توکیو اعلام کرده‌اند که قصد دارند کار ثبت‌نام از 80 هزار داوطلب (والنتیر) برگزاری این بازی‌ها را از سپتامبر 2018 آغاز کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته که از سوی مسئولان برگزاری این بازی‌ها منتشر شده، قرار است کار جذب داوطلبان و راهنماها از سپتامبر تا دسامبر ادامه داشته باشد. این در حالی است که هشدار داده شده تا کسانی ثبت‌نام کنند که می‌توانند کار زیادی انجام بدهند.

نامزدهای داوطلبی المپیک و پارالمپیک 2020 باید متولد اول آوریل 2002 به قبل باشند و برای حضور در تمرینات موردنظر باید تابع ژاپن بوده یا شرایط لازم برای اقامت در این کشور را داشته باشند. همچنین اعلام شده که آنها باید شور و شوق را داشته و بتوانند قادر به انجام کارها تا پایان باشند.

«توشیرو موتو»، مدیر اجرایی بازی‌های توکیو 2020 در این باره گفت: ما می‌خواهیم این اطمینان را پیدا کنیم که داوطلبان به طور جدی کار خود را انجام می‌دهند و همچنین تمایل به این کار دارند. داوطلبان، کسانی هستند که ما باید داشته باشیم، در غیر این صورت ما نمی‌توانیم میزبان شویم. داوطلبان چهره بازی‌های توکیو 2020 خواهند بود.

وی افزود: داوطلبان اولین کسانی هستند که تماشاگران خارجی در زمان ورود به ژاپن به آنها مواجه می‌شوند. بنابراین این موضوع مربوط به دیپلماسی اجتماعی است و به همین دلیل فکر می‌کنیم آنها یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای این بازی‌ها هستند.

602

کد خبر: 918139

وب گردی

وب گردی