600 کیلو گوشت مرغ غیر بهداشتی توقیف شد/پلمب یک واحد اقامتی برای وجود ساس در تشک های تخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از ادامه نظارت ها در این استان و تشکیل پرونده برای 12 رستوران متخلف و پلمب یک واحد اقامتی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: با اعلام گزارشات مردمی و طی گشت مشترک این اداره کل که به همراه دیگر دستگاه های نظارتی استان از یک واحد اقامتی انجام شد؛ بیش از 600 کیلوگرم گوشت مرغ غیر بهداشتی کشف و توقیف شد که پرونده این تخلف در حال رسیدگی است.

وی افزود: همچنین با اعلام گزارشات مردمی و طی گشت مشترک این اداره کل، برای 12 واحد متخلف به اتهام عدم رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی، گرانفروشی، استفاده از مواد غذایی نامرغوب و تاریخ مصرف گذشته پرونده تشکیل و به برخی رستوران ها نیز تذکرات لازم داده شد.

یک واحد اقامتی نیز با مشاهده حشره ساس در تشک های تخت، این واحد به صورت موقت تا حل مشکل مذکور پلمب شد

ریاضی تصریح کرد: در بازرسی یک واحد اقامتی نیز با مشاهده حشره ساس در تشک های تخت، این واحد به صورت موقت تا حل مشکل مذکور پلمب شد.

براساس این گزارش، در 23 روز نخست اجرای طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی در استان قم تعداد 384 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

گفتنی است، طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از 15 اسفندماه 96 لغایت 15 فرودین ماه 97 در سراسر کشور ادامه خواهد داشت و هموطنان می توانند شکایات خود را در ساانه اینترنتیwww.t135.ir و یا سامانه پیامکی 300000135 سازمان تعزیرات و یا شماره تماس 124 بازرسی صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

700

کد خبر: 918170

وب گردی

وب گردی