نظارت و بازرسی نامحسوس برنحوه ارائه خدمات دستگاه‌ها در ایام نوروز

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه عملکرد دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز ارزیابی می شود، از نظارت و بازرسی نامحسوس استانداری ها بر نحوه ارائه خدمات دستگاه ها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به آغاز موج دوم مسافرتهای نوروزی و ایجاد بارترافیکی سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی در استانهای مختلف کشور، گفت: مسافران نوروزی برای جلوگیری از مواجهه با مشکلات ترافیکی قبل از سفر اطلاعات کاملی از وضعیت جاده ها اخذ کرده تا متناسب با شرایط آمادگی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه ٢٢ بندی وزیر کشور در ١٦ اسفندماه ٩٦ به استانداران سراسر کشور به منظور بسیج تمامی امکانات برای ارائه خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، اظهار داشت: در این بخشنامه بر انجام پیش بینی های لازم برای تامین امنیت عمومی و کامل مردم در مسیرها و راه های مواصلاتی و اماکن عمومی، الزام همه دستگاه ها و سازمان ها به احترام و تکریم مردم و پاسخگویی و پیگیری شکایات مردمی، استفاده از شیوه های نوین و روزآمد برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری استانها تاکید شده است.

سخنگوی وزارت کشور افزود: همچنین تمامی شهرداری ها و دهیاری ها به منظور مهیا کردن هرچه بهتر فضاهای گردشگری و بوستان ها و اماکن عمومی برای استفاده مسافران نوروزی در آمادگی کامل و شبانه روزی هستند.

سامانی تاکید کرد: در بخشنامه وزیر کشور به استانداران بر رصد منظم بازار کالا و خدمات و همچنین بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط مراکز خدمت رسان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدمت رسانی در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تمام توان خود را بکارگرفته اند، افزود: دفاتر بازرسی استانداری ها با مشارکت سازمان های مردم نهاد و تشکل های مردمی در ایام نوروز بر نحوه ارائه خدمات دستگاه های امدادی و خدماتی نظارت و بازرسی نامحسوس داشته و دارند.

سخنگوی وزارت کشور با تاکید بر لزوم توجه جدی مسافران به قوانین راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: نیروهای راهنمایی و رانندگی برای سهولت در عبور و مرور مسافران نوروزی تمهیدات و تدابیر لازم را به کار گرفته اند که در این خصوص همکاری، همیاری و صبر و شکیبایی مردم در هنگام مواجهه با ترافیک بسیار حائز اهمیت و راهگشا است.

سامانی یادآور شد: عملکرد تمامی دستگاه های خدمت رسان در ایام نوروز بر اساس نظارت های دفاتر بازرسی استانداری ها و نظرات مردمی به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد.

منبع : مهر

303

کد خبر: 918174

وب گردی

وب گردی