آخرین مهلت نام‌نویسی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان اعلام شد

فرصت نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز ١٠ فروردین‌ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز، نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ٧ بهمن‌ماه به همت سازمان دارالقرآن آغاز شد.

بر اساس اعلام فراخوان نام‌نویسی در این آزمون‌ها، علاقه‌مندان تا ٢٧ اسفندماه فرصت داشتند که در این آزمون‌ها شرکت کنند اما با توجه به استقبال حافظان قرآن کریم مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تا ١٠ فروردین‌ماه تمدید شد و علاقه‌مندان تا فردا فرصت دارند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

به گفته مسؤولان سازمان دارالقرآن مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های تخصصی حفظ قرآن کریم قابل تمدید نیست و حافظان کلام وحی تا امشب مهلت دارند با مراجعه به سایت دارالقرآن آمادگی خود را برای حضور در این آزمون تخصصی اعلام کنند.

آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار این آزمون‌ها علاوه بر رشته‌های حفظ ٥، 10، 30 ‌جز قرآن کریم حفظ ٣ جز متوالی هم افزوده شده است.

503

کد خبر: 918298

وب گردی

وب گردی