تمامی پرونده های جذب هیات علمی وزارت بهداشت در سال ۹۶ تعیین تکلیف شدند

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت از همکاری دست اندرکاران آموزش علوم پزشکی در دانشگاههای علوم پزشکی کشور در فرآیند جذب اعضای هیات علمی تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر سید علی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در رابطه با جذب هیات علمی در سال ۱۳۹۶ گفت: در این سال با تلاش‌هایی که از سوی هیات های اجرایی جذب دانشگاه ‌های علوم‌پزشکی کشور صورت گرفته توانستیم که قریب ۱۴۰۰ پرونده را که از سوی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به مرکز واصل شده را بررسی کنیم و تا کنون توانسته ایم رای نهایی را برای اکثریت این تعداد از افراد که پرونده‌هایشان به مرکز واصل شده صادر کنیم.

دکتر حسینی اظهار داشت: امیدواریم که این تعداد عضو هیات علمی که در سال ۹۶ به ترکیب اعضای هیات علمی دانشگاه اضافه شده اند بتوانند کمی از کمبودهای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این زمینه را جبران کند.

وی با اشاره به روند بازنشستگی اعضای هیات علمی ادامه داد: سالانه تعدادی از اعضای هیات علمی‌ وزارت بهداشت با ضوابط و یا حتی درخواست خودشان بازنشسته می‌شوند و این امر باعث می شود کمبود در برخی رشته ها نمود بیشتری پیدا کند و لازم است این کمبودها جبران شود.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در رابطه با فرایند جذب اعضای هیات علمی گفت: خوشبختانه تا آخر سال ۹۶ تقریبا کلیه‌ی پرونده‌هایی که از سوی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور به مرکز امور هیات علمی واصل شده، تعیین تکلیف شدند و خوشبختانه در سال ۹۶ کلیه‌ی پرونده‌ها را در بازه‌ی زمانی بسیار کوتاهی بین ۲ هفته تا حداکثر ۳ هفته در ستاد وزارتخانه، تعیین تکلیف کردیم .

دکتر حسینی افزود: پرونده‌هایی که بدون نقص بودند، پرونده‌هایی که در واقع از سوی دانشگاه‌ها با حداقل نقص به ستاد واصل شدند، اینها در کوتاهترین زمان ممکن تعیین تکلیف شدند و در حال حاضر ما هیچ پرونده راکدی را وزارت‌خانه در رابطه با جذب هیات علمی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در این بین تعداد بسیار محدودی پرونده هستند که در واقع برای بررسی بیشتر در دستور کار قرار دارند که امیدوارم این پرونده ها که تعداد آن انگشت شمار است در کوتاهترین زمان ممکن، تعیین تکلیف شوند.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم‌پزشکی در فرایند جذب، خوشبختانه مسیر خوبی را طی می‌کنند و لازم می‌دانم که از همکاری‌ها و هماهنگی‌های هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌ها ، معاونین آموزشی و اعضای هیات‌های اجرایی جذب دانشگاه در سال ۹۶ تشکر کنم که همکاری و هماهنگی خوبی را با ستاد مرکزی و هیات مرکزی جذب مرکز امور هیات علمی داشته‌اند.

منبع:دانشجو

204

کد خبر: 918387

وب گردی

وب گردی