جوانان آمریکایی ترامپ را دروغگو می دانند

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از نارضایتی بیشتر جوانان آمریکایی از عملکرد دونالد ترامپ در کاخ سفید است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه تایم، نتایج نظرسنجی جدید «آسوشیتدپرس-ان اُ آر سی» نشان داد که بیشتر جوانان آمریکایی معتقدند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک انسان نژادپرست و دروغگوست و برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب نیست.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که جوانان آمریکایی بیشتر از دیگر آمریکایی‌ها از ریاست‌ جمهوری دونالد ترامپ نگران هستند. بر اساس این نظرسنجی، فقط 33 درصد شرکت‌کنندگان که بین 15 تا 34 سال سن دارند از عملکرد دونالد ترامپ در کاخ سفید ابراز رضایت کردند. 47 درصد شرکت‌کنندگان جوان اعلام کردند که از زمان ریاست‌ جمهوری دونالد ترامپ، توجه آنها به سیاست بیشتر شده است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که 60 درصد شرکت‌کنندگان جوان اعلام کردند دونالد ترامپ از نظر روانی برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب نیست. همچنین 62 درصد شرکت کنندگان او را «دروغگو» خواندند و 63 درصد هم گفتند که او یک نژادپرست است. این درحالی است که در نظرسنجی مشابهی که در اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی انجام شد، 57 درصد شرکت کنندگان دونالد ترامپ را نژادپرست خوانده بودند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که جوانان آمریکایی بیشتر از افراد دیگر به گروه های اقلیت اهمیت می دهند. 69 درصد شرکت‌کنندگان خواستار ادامه حضور مهاجرانی شدند که از کودکی در آمریکا زندگی می‌کرده‌اند.

در این نظرسنجی 67 درصد شرکت‌کنندگان از دولت آمریکا درخواست کردند که یک برنامه بیمه درمانی را ارائه کند که همه آمریکایی ها را شامل شود.

کد خبر: 918480

وب گردی

وب گردی