باند سارقان منزل در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری اعضاء باند سارقان منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید جواد رضوی اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از منازل، مأموران قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دشتستان در راستای مبارزه با انواع سرقت‌ها، تلاش وسیع و گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت های احتمالی آغاز کردند.

وی گفت: ماموران موفق شدند با تحقیقات میدانی انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله اعضای این باند ۴ نفره شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

رضوی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت منزل در شهرستان دشتستان اعتراف کرده اند عنوان کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

توقیف موتورسیکلت غیر مجاز قاچاق در بوشهر

سرهنگ ابراهیم عرب زاده فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با موتورسواران متخلف و کاهش تصادفات رانندگی، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهر بوشهر توقیف شد.

وی تصریح کرد: پیشگیری از جرائم، برخورد با موتورسواران متخلف و جلب رضایت عمومی مردم، از اهداف پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در بلوار ساحلی شهر بوشهر یک دستگاه موتورسیکلت غیر مجاز قاچاق ۲۵۰ سی سی فاقد پلاک را مشاهده و در یک عملیات پلیسی آن را توقیف کردند گفت: ارزش موتورسیکلت توقیف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیون ریال است.

901

کد خبر: 918525

وب گردی

وب گردی