«روزنامه نگار تر از انقلاب» از شبکه مستند پخش می شود

«روزنامه نگار تراز انقلاب» روایتی از زندگی زنده یاد رضا مقدسی از روزنامه نگاران با سابقه ،از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند «روزنامه نگار تراز انقلاب» به تهیه کنندگی محمدحسین فتاح و کارگردانی حسین ذوالفقاری یکشنبه دوازدهم فروردین ساعت ۱۹:۱۵ پخش و روز آینده ساعت ۱۳:۱۵ بازپخش خواهد شد.

«روزنامه نگار تراز انقلاب» در گفتگو با خانواده مقدسی و همچنین چهره های باسابقه عرصه رسانه و مطبوعات مانند فرشاد مهدی پور مدیر مسئول روزنامه صبح نو، پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس، مسعود معینی مدیر شبکه چهار سیما و محمدسعید احدیان مدیرعامل موسسه مطبوعاتی خراسان به مرور زندگی شخصی، حرفه ای و فضائل اخلاقی زنده یاد مقدسی پرداخته است.

زنده یاد مقدسی از فعالان رسانه‌ای بود که در سال ۱۳۴۶ در مشهد مقدس متولد شد و فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریه دانش‌آموزی آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ صدا و سیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم مقامی همشهری، مدیرمسئولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه بین‌المللی تهران تایمز، بخشی از سوابق این فعال مطبوعات و چهره فرهنگی است.

این روزنامه نگار تراز انقلاب بهمن ماه سال ۹۶ پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت و پیکرش با حضور مردم و بسیاری از چهره های سیاسی، فرهنگی و اهالی رسانه به خاک سپرده شد.

503

کد خبر: 918532

وب گردی

وب گردی