آمار پروازهای نوروزی فرودگاه امام/سفر۵۵۴ هزار مسافر با ۳۵۰۰ پرواز

همزمان با آغاز پروازهای نوروزی از ۲۴ اسفند تا دهم فروردین ماه در مجموع ۵۵۴ هزار و ۱۶۹ مسافر از طریق ۳ هزار و ۵۲۶ پرواز از طریق فرودگاه بین المللی امام جابجا شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پروازهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۹۶ به تدریج آغاز شد و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور تا روز دهم فروردین میزبان نشست و برخاست بیش از ۳۵۰۰ پرواز ورودی و خروجی بوده است.

جزئیات آمار پروازی و مسافری این فرودگاه نشان می دهد از ۲۴ اسفند تا روز گذشته (۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۷)، تعداد ۲۳۷ هزار و ۴۶۲ مسافر از طریق هزار و ۷۶۶ پرواز، وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند.

همچنین در همین بازه زمانی ۳۱۶ هزار و ۷۰۷ مسافر از طریق هزار و ۷۶۰ پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را به مقاصد خارجی ترک کردند.

در مجموع از ۲۴ اسفند همزمان با آغاز پروازهای نوروزی لغایت دهم فروردین ماه ۵۵۴ هزار و ۱۶۹ مسافر با ۳ هزار و ۵۲۶ پرواز از طریق فرودگام امام اعزام یا پذیرش شدند.

این آمار حکایت از آن دارد که تعداد پروازهای این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد و تعداد مسافران نیز ۷.۷ درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، در دهمین روز از سال نو ۲۳۰ پرواز در فرودگاه بین المللی امام نشست و برخاست داشتند که ۱۱۷ پرواز، ورودی و ۱۱۳ پرواز نیز خروجی بودند.

در همین روز در مجموع ۳۶ هزار و ۴۳۰ مسافر از طریق فرودگاه امام اعزام و پذیرش شدند که ۲۱ هزار و ۸۶۶ مسافر، ورودی و ۱۴ هزار و ۵۶۴ مسافر نیز از این فرودگاه خارج شدند.

منبع: مهر

400

کد خبر: 918646

وب گردی

وب گردی