نسل جوان و مبارز جهان اسلام اجازه تعرض به بیت المقدس را نخواهند داد

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: نسل جوان، پویا و مبارز جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد صهیونیست ها تعرضی به بیت المقدس انجام دهند و به زودی سرزمین های اشغالی از لوث وجود آنها پاکسازی خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل ضمن محکومیت جنایت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی در کشتار و مجروح کردن زنان، کودکان و جوانان فلسطینی در راهپیمایی بزرگ بازگشت، گفت: حمایت های نامحدود دولت آمریکا اقدامی مغایر حقوق و معاهدات بین المللی است.

وی ادعای آمریکا برای انتقال سفارت خود به بیت المقدس و معاشقه عربستان آل سلمان با صهیونیست ها را عامل اصلی گستاخی و قساوت رژیم سفاک تل آویو علیه ملت مظلوم فلسطین برشمرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین از سازمان ها و نهادهای بین المللی و مردم نهاد و آزادیخواهان جهان خواست تا این اقدامات سبوعانه و ضد انسانی صهیونیست ها را محکوم و با ملت فلسطین به هر نحو ممکن اظهار همدردی کنند.

دبیر کل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در پایان خطاب به رژیم تروریستی اسرائیل خاطرنشان کرد: نسل جوان، پویا و مبارز جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد صهیونیست ها تعرضی به بیت المقدس انجام دهند و به زودی سرزمین های اشغالی از لوث وجود آنها پاکسازی خواهد شد.

302

کد خبر: 918648

وب گردی

وب گردی